Формування цінової політики в туристичному бізнесі та її особливості

Ескіз

Дата

2024

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Анотація

В доповіді доведено, що формування цінової політики є стратегічним завданням, яке враховує специфіку попиту, купівельну спроможність, сезонність, конкурентне середовище та інші важливі аспекти. Такий підхід дозволяє туристичним компаніям зберігати привабливість на ринку й забезпечувати довгострокову рентабельність.

Опис

Ключові слова

туристичний бізнес, цінова політика, ціноутворення, стратегія компанії, маркетинг, туризм, гостинність, ринок, ефективність, туристичні підприємства

Бібліографічний опис

Бесараб В. Д. Формування цінової політики в туристичному бізнесі та її особливості [Електронний ресурс] / В. Д. Бесараб, Т. О. Кобєлєва // Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України : матеріали 2-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 26-27 листопада 2024 р. : у 2 ч. Ч. 1 / прогр. ком.: Марченко А. П. [та ін.] ; орг. ком.: Н. В. Якименко-Терещенко [та ін.] ; ред. О. О. Носирєв ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Електрон. текст. дані. – Харків : НТУ "ХПІ", 2024. – С. 78-81. – Отримано з https://drive.google.com/file/d/1q0yUQiZayzS9Z5po8-pZDYeW14BbrB9e/view, вільний (дата звернення 04.02.2025 р.).

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в