Дослідження web-сервісів з оцінювання ефективності internet-реклами
Вантажиться...
Дата
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
WayScience
Анотація
Опис
Ключові слова
web-сервіси, маркетинг, маркетингові комунікації, реклама, рекламна діяльність, інтернет-реклама
Бібліографічний опис
Горбунов О. Ю. Дослідження web-сервісів з оцінювання ефективності internet-реклами [Електронний ресурс] / Горбунов Олександр Юрійович, Баленко Олексій Іванович // Сучасний рух науки : тези доп. 11-ї міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 8-9 жовтня 2020 р. = Modern Movement of Science : abstr. of the 11th Intern. Sci. and Practical Internet Conf., October 8-9, 2020 : [у 2-х т.]. Т. 1. – Дніпро : [б. в.], 2020. – Електрон. текст. дані. – С. 159-161. – Отримано з http://www.wayscience.com/wp-content/uploads/2020/10/11th-Conference-Part-1-2.pdf, вільний (дата звернення 12.02.2025.).
