Дослідження web-сервісів з оцінювання ефективності internet-реклами

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

WayScience

Анотація

Опис

Ключові слова

web-сервіси, маркетинг, маркетингові комунікації, реклама, рекламна діяльність, інтернет-реклама

Бібліографічний опис

Горбунов О. Ю. Дослідження web-сервісів з оцінювання ефективності internet-реклами [Електронний ресурс] / Горбунов Олександр Юрійович, Баленко Олексій Іванович // Сучасний рух науки : тези доп. 11-ї міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 8-9 жовтня 2020 р. = Modern Movement of Science : abstr. of the 11th Intern. Sci. and Practical Internet Conf., October 8-9, 2020 : [у 2-х т.]. Т. 1. – Дніпро : [б. в.], 2020. – Електрон. текст. дані. – С. 159-161. – Отримано з http://www.wayscience.com/wp-content/uploads/2020/10/11th-Conference-Part-1-2.pdf, вільний (дата звернення 12.02.2025.).

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в