Important aspects of integrated learning in foreign language classes in higher education institutions

Вантажиться...
Ескіз

Дата

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Університет Григорія Сковороди в Переяславі

Анотація

Дана стаття присвячена інтегрованому навчанню, яке є ефективним підходом до викладання іноземних мов у вищих навчальних закладах. Автори переконані, що інтегроване навчання сприяє формуванню міждисциплінарного мислення, критичного аналізу та здатності до міжкультурної комунікації. У дослідженні розглядаються інтегративні методи, які забезпечують розширення професійного словникового запасу студентів, розвиток їхніх комунікативних навичок, формування умінь працювати в команді та самостійно, інтеграцію мовленнєвого та предметного навчання, що готує конкурентоспроможних фахівців
This article is dedicated to integrated learning as an effective approach to teaching foreign languages in higher education institutions. The authors argue that integrated learning promotes the development of interdisciplinary thinking, critical analysis, and intercultural communication skills. The study examines integrative methods that ensure the expansion of students’ professional vocabulary, the development of their communicative skills, the formation of teamwork and independent working abilities, as well as the integration of language and subject learning, which prepares competitive specialists

Опис

Бібліографічний опис

Суханова Т. Є. Important aspects of integrated learning in foreign language classes in higher education institutions [Electronic resource] / Тетяна Суханова, Ірина Коляда // Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації : зб. наук. праць / Університет Григорія Сковороди в Переяславі ; гол. ред. Коцур В. П. – Електрон. текст. дані. – Переяслав, 2025. – Вип. 113 : матеріали Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. 31 січня 2025 року. – C. 166-169. – Отримано з https://confscientific.webnode.com.ua/, вільний (дата звернення 17.0.2025 р.).

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в