Формування базової професійної компетентності майбутніх інженерів у процесі математичної підготовки у закладі вищої освіти
Вантажиться...
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
доктор філософії
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
011 Освітні, педагогічні науки
Рада захисту
Разова спеціалізована рада ДФ 64.050.178
Установа захисту
Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Науковий керівник/консультант
Резнік Світлана Миколаївна
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Анотація
Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора філософії (PhD) за спеціальністю 011 – Освітні, педагогічні науки. – Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», Харків, 2025.
Об’єктом дослідження є процес професійної підготовки майбутніх інженерів у закладі вищої освіти.
Предмет дослідження – педагогічні умови формування базової професійної компетентності майбутніх інженерів у процесі математичної підготовки.
Мета дисертаційного дослідження полягає у розробці, теоретичному обґрунтуванні та експериментальній перевірці педагогічних умов формування базової професійної компетентності майбутніх інженерів у процесі
математичної підготовки у закладі вищої освіти.
The object of the research is the process of professional training of future engineers in a higher education institution. The subject of the research is pedagogical conditions for the formation of basic professional competence of future engineers in the process of mathematical training. The purpose of the research is to develop, theoretically support and experimentally test the pedagogical conditions for the formation of basic professional competence of future engineers in the process of mathematical training in a higher education institution.
The object of the research is the process of professional training of future engineers in a higher education institution. The subject of the research is pedagogical conditions for the formation of basic professional competence of future engineers in the process of mathematical training. The purpose of the research is to develop, theoretically support and experimentally test the pedagogical conditions for the formation of basic professional competence of future engineers in the process of mathematical training in a higher education institution.
Опис
Ключові слова
базова компетентність, професійна компетентність, вища математика, компетентнісний підхід, майбутній інженер, математична підготовка, педагогічні умови, освітній процес, фундаменталізація, педагогічний експеримент, математичні дисципліни, технічний університет, заклад вищої освіти, professional competence, basic professional competence, higher mathematics, competence-based approach, future engineer, mathematical training, pedagogical conditions, fundamentalisation, pedagogical experiment, higher education, mathematical disciplines, technical university, higher education institution
Бібліографічний опис
Кузнецова Г. А. Формування базової професійної компетентності майбутніх інженерів у процесі математичної підготовки у закладі вищої освіти. [Електронний ресурс] : дис. ... д-ра філософії : спец. 011 : галузь знань 01 / Ганна Анатоліївна Кузнецова ; наук. керівник Резнік С. М.; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Харків, 2025. – 294 с.
