Особливості маркетингу промислової продукції

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Видавець Кошовий Б.-П. О.

Анотація

Дослідження показало, що маркетинг промислової продукції має низку характерних особливостей, серед яких значна роль персональних продажів, взаємодія між компаніями на основі довгострокового партнерства, висока важливість технічної підтримки та післяпродажного обслуговування. Успішні компанії активно застосовують такі методи, як контент-маркетинг, персоналізовані пропозиції, участь у виставках і конференціях, а також цифрові платформи для автоматизації продажів та комунікації.

Опис

Ключові слова

маркетинг, інновації, технології, промислова продукція, інтелектуальна власність, ринок, прибутки

Бібліографічний опис

Кобєлєв В. Особливості маркетингу промислової продукції [Електронний ресурс] / Віталій [Валерій] Кобєлєв, Софія Косенко // Сталий розвиток економіки, підприємств та суспільства = Sustainable development of the economy, enterprises and society (SDEES 2025) : мaтepiaли 2-ї Міжнар.наук.-практ. конф., Івано-Франківськ, 10-11 квітня 2025 р. / за ред. І. В. Перевозової / Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу [та ін.]. – Електронні текстові дані. – Івано-Франківськ : Кошовий Б.-П. О., 2025. – С. 625-628. – Отримано з https://nung.edu.ua/department/ii-mizhnarodna-naukovo-praktychna-konferentsiya-stalyy-rozvytok-ekonomiky-pidpryyemstv, вільний (дата звернення: 12.05.2025).

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в