Трансформація бренду в цифрову епоху: нові виклики охорони інтелектуальної власності

Вантажиться...
Ескіз

Дата

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Український державний університет науки і технологій

Анотація

У доповіді аналізується трансформація бренду в умовах цифрової епохи та нові виклики у сфері охорони інтелектуальної власності. Розглядаються зміни у стратегіях брендингу, вплив цифрових технологій на формування іміджу компаній, а також проблеми захисту торговельних марок, доменних імен і цифрового контенту.
The report analyzes brand transformation in the digital age and new challenges in the field of intellectual property protection. Changes in branding strategies, the impact of digital technologies on the formation of companies' image, as well as the problems of protecting trademarks, domain names and digital content are considered.

Опис

Бібліографічний опис

Мирошник Т. О. Трансформація бренду в цифрову епоху: нові виклики охорони інтелектуальної власності [Електронний ресурс] / Т. О. Мирошник, Т. О. Кобєлєва // Управління проєктами. Перспективи розвитку проєктного та нейроменеджменту, інформаційних технологій управління, технологій створення та використання об'єктів права інтелектуальної власності, трансфер технологій : зб. наук. пр. 7-ї Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. 27–28 берез. 2025 р. / за ред.: В. О. Петренка, В. М. Молоканової, П. Г. Перерви, Г. К. Дорожка ; Укр. держ. ун-т науки і технологій [та ін.]. – Електрон. вид. – Дніпро : УДУНТ, 2025. – С. 1086-1093. – Отримано з https://nmetau.edu.ua/file/2025_zbirnik_naukovih_prats_konf_udunt_red._ibv_ostatochna_versiya.pdf, вільний (дата звернення: 23.05.2025 р.).

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в