Стратегії управління поведінкою споживачів у цифрову еру
Вантажиться...
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Анотація
Опис
Ключові слова
цифровізація, маркетингові підходи, управління поведінкою, споживачи, підприємства, персоналізований маркетинг, цифрові канали
Бібліографічний опис
Попова Н. В. Стратегії управління поведінкою споживачів у цифрову еру / Н. В. Попова, О. Р. Крикуненко // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : тези доп. 32-ї міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD–2024, [22-25 травня 2024 р.] / ред. Є. І. Сокол. – Харків : НТУ "ХПІ", 2024. – С. 863.
