Стратегії управління поведінкою споживачів у цифрову еру

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Анотація

Опис

Ключові слова

цифровізація, маркетингові підходи, управління поведінкою, споживачи, підприємства, персоналізований маркетинг, цифрові канали

Бібліографічний опис

Попова Н. В. Стратегії управління поведінкою споживачів у цифрову еру / Н. В. Попова, О. Р. Крикуненко // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : тези доп. 32-ї міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD–2024, [22-25 травня 2024 р.] / ред. Є. І. Сокол. – Харків : НТУ "ХПІ", 2024. – С. 863.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в