Оцінка впливу публічного управління на бренд університету

Вантажиться...
Ескіз

Дата

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Хмельницький університет управління та права імені Леоніда Юзькова

Анотація

Проведене дослідження дозволяє визначити і обґрунтувати ключові показники впливу публічного управління на бренд навчального закладу. Визначено місце навчального закладу в різного роду рейтингах, в першу чергу в національних та міжнародних рейтинги університетів (QS, THE, Shanghai Ranking). Високі позиції зміцнюють бренд університету. Важливе значення в цьому напрямку має і задоволеність студентів і випускників якістю викладання, доступом до ресурсів, можливостями працевлаштування.

Опис

Ключові слова

публічне управління, бренд, університети, студенти, викладачі, ринок освіти

Бібліографічний опис

Кобєлєва Т. О. Оцінка впливу публічного управління на бренд університету / Кобєлєва Тетяна Олександрівна, Мирошник Тетяна Олегівна // Публічне управління в Україні: виклики сьогодення та глобальні імперативи : зб. тез 4-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 7 лютого 2025 р., м. Хмельницький / Хмельницький університет управління та права імені Леоніда Юзькова [та ін.]. – Хмельницький : Хмельницький університет управління та права імені Леоніда Юзькова, 2025. – С. 74–76.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в