Міжнародний маркетинг: нові виклики та можливості
Вантажиться...
Дата
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Волинський національний університет імені Лесі Українки
Анотація
Опис
Ключові слова
економічна діяльність, бізнес, фінанси, ринкові відносини, маркетингова діяльність
Бібліографічний опис
Мірошник М. В. Міжнародний маркетинг: нові виклики та можливості [Електронний ресурс] / Мірошник М. В., Бондаренко В. О. // Сучасні технології маркетингу : матеріали 2-ї Всеукр. наук.-практ. конф., 13 травня 2025 р. / упоряд., відп. ред. проф. В. С. Рейкін. – Електрон. текст. дані. – Луцьк : Вежа-друк, 2025. – С. 118-120. – 1 електрон. опт. диск (CD-ROM).
