Мінімізація ризиків купонного маркетингу

Ескіз

Дата

2014

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

В статті розглянуті основні види ризиків купонного маркетингу для різних учасників купонної акції. Розроблені рекомендації щодо мінімізації цих ризиків для кожного з учасників. Вказані основні вимоги до оформлення купону, як головного елементу купонного маркетингу. Охарактеризований вплив кожного з учасників на проходження купонної акції і на ризики інших учасників

Опис

Ключові слова

стимулювання збуту, купон, акції, споживач, посередник, сертифікати

Бібліографічний опис

Сударкіна С. П. Мінімізація ризиків купонного маркетингу / С. П. Сударкіна, Ф. М. Плотніков, Грабовенко Є. В. // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технічний прогрес і ефективність виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2014. – № 33 (1076). – С. 181-187.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в