Трансформація споживчої поведінки під впливом алгоритмічного персоналізованого маркетингу в цифрових екосистемах
Вантажиться...
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Національний університет "Львівська політехніка"
Анотація
Опис
Ключові слова
споживачі, споживча поведінка, маркетинг, цифровізація, цифрові екосистеми, технологічні інновації
Бібліографічний опис
Райко Д. В. Трансформація споживчої поведінки під впливом алгоритмічного персоналізованого маркетингу в цифрових екосистемах [Електронний ресурс] / Райко Д. В. // Сучасні тренди в поведінковому маркетингу = Modern trends in behavioral marketing : тези доп. 5-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 06-07 листопада 2025, Україна, Львів / Національний університет "Львівська політехніка" ; відп. за вип.: У. О. Балик. – Електрон. текст. дані. – Львів : НУ "Львівська політехніка", 2025. – С. 307-310. – Отримано з https://science.lpnu.ua/uk/stpm/tezy-dopovidey, вільний (дата звернення 19.12.2025 р.). – Заголовок з екрана. – Мова укр. і англ.
