Маркетинговий менеджмент як драйвер антикризових трансформацій у соціально-економічних системах

Вантажиться...
Ескіз

Дата

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Державний біотехнологічний університет

Анотація

Опис

Ключові слова

маркетинг, маркетинговий менеджмент, антикризові трансформації, соціально-економічні системи, менеджмент, криза

Бібліографічний опис

Райко Д. В. Маркетинговий менеджмент як драйвер антикризових трансформацій у соціально-економічних системах [Електронний ресурс] / Діана Райко, Сніжана Потапенко // Маркетинг XXI століття: виклики змін та можливості розвитку (NEXTMARK21) : матеріали 2-ї Міжнар. наук.-практ. конф., присвяченої 30-річчю кафедри маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом, 23 жовтня 2025 р. / Держ. біотехн. ун-т. ; оргком.: Кудряшов А. І., Михайлов В. М., Пенкіна Н. М. [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Харків : ДБТУ, 2025. – С. 335-338. – Отримано з https://biotechuniv.edu.ua/wp-content/uploads/2025/12/conf-23-10-25-materv1.pdf, вільний (дата звернення 19.12.2025.).

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в