Кафедра "Менеджмент"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/7475

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/mto

Від грудня 2021 року кафедра має назву "Менеджмент", попередня назва – "Менеджмент та оподаткування".

Кафедра "Менеджмент та оподаткування" заснована у 1991 році, добре відомим в Україні організатором науки та освіти, доктором технічних наук, заслуженим діячем науки і техніки України, академіком Леонідом Миколайовичем Івіним та є першою в Україні кафедрою менеджменту.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". За понад 30-річний період кафедрою здійснено підготовку і випуск понад 2000 фахівців в області менеджменту.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 3 доктора економічних наук, 23 кандидата наук: 18 –економічних, 2 – технічних, 1 – фізико-математичних, 1 – педагогічних, 1 – наук з державного управління; 2 співробітника мають звання професора, 18 – доцента. Викладачі кафедри мають практичний міжнародний досвід та володіють англійською мовою, що дає змогу проводити навчання як українською, так і англійською мовами.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Документ
    Порядок виходу вітчизняних підприємств на світовий ринок виробничого аутсорсингу
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Горова, Ксенія Олександрівна
  • Ескіз
    Документ
    Порівняння методик визначення перспективних напрямів розміщення аутсорсингових замовлень
    (Мукачівський державний університет, 2016) Горова, Ксенія Олександрівна
    Метою статті є порівняння методик визначення перспективних напрямів розміщення аутсорсингових замовлень та визначення основних чинників, на які зважатиме замовник аутсорсингових послуг при виборі виробничого аутсорсера. При проведенні дослідження використані такі методи, як аналізу та синтезу, теоретичного узагальнення. Результати проведеного дослідження полягають в тому, що було порівняно методики визначення перспективних напрямів розміщення аутсорсингових замовлень. В роботі досліджено Top 100 Outsourcing Destinations агенції Tholons, Global Outsourcing Index та Future Outsourcing Index М. Міневича та Ф. Дж. Рітчера, IT Outsourcing Review, розроблений СЕЕОА. Оцінка привабливості регіону як аутсорсера має здійснюватися, перш за все, на балансі таких показників, як ризики виконання замовлень в країні та їх вартість. Також увага має приділятися наявності трудових ресурсів, транспортній інфраструктурі та зв’язку, загальному розвитку країни. При розміщенні замовлення на виробничий аутсорсинг замовника цікавитиме швидкість їх виконання, якість виробленої продукції та низькі ризики. Формування країни як успішного виробничого аутсорсера відбуватиметься при наявності промислово розвинутих регіонів, міст-інноваційних центрів, що характеризуватимуться великою кількістю промислових підприємств та науково-дослідних установ; ефективній державній підтримці; розвинутому бізнес-середовищі в країні та в окремих її регіонах. Наукова новизна полягає в тому, що було визначено основні чинники, на які зважатиме замовник аутсорсингових послуг при виборі аутсорсера, а також надано основні рекомендацій для ідентифікації країни як виробничого аутсорсера. Практична значущість одержаних результатів полягає в тому, що одержані здобутки можуть бути використані при визначенні привабливості регіону в якості надавача аутсорсингових послуг. Узагальнена інформація щодо методик оцінки привабливості регіону як виконавця аутсорсингових замовлень та ідентифікація країни як виробничого аутсорсера можуть стати основою розробки методики вибору країни як виробничого аутсорсеру.
  • Ескіз
    Документ
    Тенденції розвитку рекламного ринку України
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2015) Горова, Ксенія Олександрівна; Кіпоренко, О. В.
    Відстеження тенденцій розвитку рекламного ринку України на сьогодні є актуальним завданням, оскільки підприємства для успішного просування своєї продукції на ринку мають використовувати найефективніші засоби реклами. Предметом статті є рекламний ринок України та обсяги надання рекламних послуг. Метою статті є визначення сучасних засобів реклами та основних тенденцій рекламного ринку України. В статті проведено аналіз досліджень українських вчених щодо розвитку рекламного ринку України у відповідності до світових тенденцій, формування ринку окремих засобів реклами, таких як Інтернет-реклама, друкована реклама, соціальна реклама тощо. Авторами визначено основні функції реклами - інформаційну, переконлюючу, нагадувальну, а також основні сучасні види реклами - друковану рекламу, аудіовізуальну рекламу, телевізійну рекламу, out door рекламу, in door рекламу, транспортну рекламу, Інтернет-рекламу. В статті проведено аналіз структури світового ринку реклами та визначено, що найбільшу його частку займають країни Північної Америки та Західної Європи. Частка ринку країн Центральної та Східної Європи, до яких відноситься й Україна, складає 6 %. Аналіз рекламного ринку України показав, що у 2014 році його обсяги дещо скоротилися на фоні політичної та економічної нестабільності в країні. Проте, вже у 2016 році очікується зростання ринку на 11 %. На даний момент найбільш перспективним напрямом є Інтернет-реклама. Її питома вага складе у 2016 році 27% у загальному обсягу рекламного ринку, до того ж цей вид реклами має найбільші показники приросту - 11,35% у 2015 році та 16,56 % у прогнозному 2016 році.
  • Ескіз
    Документ
    Можливості України щодо виходу на глобальний ринок аутсорсингу
    (Атлант, 2015) Горова, Ксенія Олександрівна
  • Ескіз
    Документ
    Впровадження антикризового управління на промислових підприємствах
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2018) Дмитрієв, Ілля Андрійович; Горова, Ксенія Олександрівна; Мельниченко, О. О.
    Монографія присвячена розробці методичних підходів і рекомендацій щодо впровадження антикризового управління у діяльність промислових підприємств. У роботі визначено економічну сутність кризи на підприємстві, удосконалено категоріальний апарат антикризового управління, проаналізовано статистичну інформацію стосовно діяльності промислових підприємств, розроблено інтегральний показник оцінки кризового стану, розроблено механізм антикризового управління на промисловому підприємстві, визначено основні критерії оцінки та розроблено методичний підхід до оцінки ефективності антикризового управління на підприємстві; визначено роль аутсорсингу в антикризовому управлінні та розглянуто можливість виходу вітчизняних промислових підприємств на світовий ринок виробничого аутсорсингу. Монографія може бути корисною для науковців та фахівців, які займаються питаннями антикризового управління на підприємствах, стабілізацією та покращенням їх господарського стану, аспірантів та студентів вищих навчальних закладів економічних спеціальностей.