Кафедра "Менеджмент"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/7475

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/mto

Від грудня 2021 року кафедра має назву "Менеджмент", попередня назва – "Менеджмент та оподаткування".

Кафедра "Менеджмент та оподаткування" заснована у 1991 році, добре відомим в Україні організатором науки та освіти, доктором технічних наук, заслуженим діячем науки і техніки України, академіком Леонідом Миколайовичем Івіним та є першою в Україні кафедрою менеджменту.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". За понад 30-річний період кафедрою здійснено підготовку і випуск понад 2000 фахівців в області менеджменту.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 3 доктора економічних наук, 23 кандидата наук: 18 –економічних, 2 – технічних, 1 – фізико-математичних, 1 – педагогічних, 1 – наук з державного управління; 2 співробітника мають звання професора, 18 – доцента. Викладачі кафедри мають практичний міжнародний досвід та володіють англійською мовою, що дає змогу проводити навчання як українською, так і англійською мовами.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 9 з 9
  • Ескіз
    Документ
    Трансформація цілей сталого розвитку підприємств за сучасних політичних і соціальних викликів
    (Полтавський національний технічний університет ім. Юрія Кондратюка, 2022) Краснокутська, Наталія Станіславівна; Гао, Лян
  • Ескіз
    Документ
    Критерії ідентифікації ключових стейкхолдерів підприємства
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Краснокутська, Наталія Станіславівна; Госн, С. К.
  • Ескіз
    Документ
    Теорія зацікавлених сторін: основні положення та сфери дослідження
    (Харківський державний університет харчування та торгівлі, 2014) Краснокутська, Наталія Станіславівна; Ришкова, Яна Сергіївна
    Розглянуто сутність і понятійний апарат теорії зацікавлених сторін (стейкхолдерів); обґрунтовано її основні положення з урахуванням сучасних підходів до розуміння сенсу існування підприємства; узагальнено підходи до класифікації ключових стейкхолдерів і визначено зміст основних областей дослідження теорії зацікавлених сторін.
  • Ескіз
    Документ
    Еволюція концепції соціальної відповідальності бізнесу у перебігу розвитку стратегічного управління
    (Хмельницький національний університет, 2018) Краснокутська, Наталія Станіславівна; Сокол, Н. А.
    Теоретичні засади концепції соціальної відповідальності бізнесу досліджено з урахуванням основних етапів розвитку стратегічного управління. За результатами критичного аналізу та узагальнення існуючих підходів до сутності соціальної відповідальності визначено її змістові характеристики, складові елементи та рівні реалізації на підприємстві. Відзначено дуальність категорії соціальної відповідальності, що відносно господарюючого суб’єкта передбачає організацію його діяльності з дотриманням економічних, правових, дискреційних умов і характеристик. Зазначено, що соціальна відповідальність характеризує стан і дії підприємства як реакцію на очікування різних представників суспільства. Відзначено різні рівні реалізації концепції соціальної відповідальності на підприємстві, що можуть бути представлені ланцюгом "захід соціального спрямування у певній сфері діяльності – стратегія соціальної відповідальності компанії – управління компанією на основі концепції соціальної відповідальності бізнесу".
  • Ескіз
    Документ
    Зміст та основні положення управління взаємовідносинами з клієнтами на підприємстві
    (Харківський державний університет харчування та торгівлі, 2016) Краснокутська, Наталія Станіславівна; Тихонченко, Руслан Сергійович
  • Ескіз
    Документ
    Корпоративна соціальна відповідальність як джерело стратегічної переваги
    (Київський національний економічний університет ім. Вадима Гетьмана, 2016) Краснокутська, Наталія Станіславівна; Круглова, Олена Анатоліївна
    У роботі досліджено залежність між розвитком корпоративної соціальної відповідальності (КСВ) та задоволенням інтересів власників бізнесу. Доведено, що зростання цінності бізнесу в стратегічній перспективі забезпечується в тому числі і за рахунок реалізації ініціатив із розвитку КСВ.
  • Ескіз
    Документ
    Основні критерії та методи збільшення клієнтської цінності у підприємствах
    (Львівська комерційна академія, 2016) Краснокутська, Наталія Станіславівна; Тихонченко, Руслан Сергійович
    У статті систематизовано фінансові моделі створення цінності клієнтів впродовж їх життєвого циклу; визначено основні параметри моделей клієнтської цінності: рівень утримання клієнтів, фактор часу, прибутковість клієнтів, вартість середнього чеку і витрати на залучення одного клієнта. З метою формування методичного підґрунтя стратегії операційної досконалості, що базується на скороченні витрат і підвищенні якості взаємодії з клієнтами, розроблено структурно-логічну послідовність дій щодо збільшення клієнтської цінності з урахуванням пріоритетності цілей підприємства, наявного клієнтського досвіду, багатоваріантних змін моделі клієнтської цінності та вибору оптимального з точки зору реалізації цілей варіанта.
  • Ескіз
    Документ
    Оцінка внутрішнього підприємницького клімату в підприємствах торгівлі
    (Харківський державний університет харчування та торгівлі, 2015) Краснокутська, Наталія Станіславівна; Бубенець, Ірина Георгіївна; Артеменко, Віктор Станіславович
    Проаналізовано та узагальнено результати оцінки складових внутрішнього підприємницького клімату за підсумками проведеного анкетування. Визначено, що формування сприятливого підприємницького середовища хоча й не гарантує розвиток усіх складових підприємницького потенціал у, але сприяє його активізації. Запропоновано розрахунок рівня сприятливості підприємницького клімату.
  • Ескіз
    Документ
    Соціальна відповідальність як критерій ціннісно-орієнтованого управління (емпіричний аспект)
    (Львівська комерційна академія, 2014) Краснокутська, Наталія Станіславівна; Круглова, Олена Анатоліївна
    У статті проведено емпіричне дослідження залежності між ініціативами щодо розвитку соціальної відповідальності для задоволення інтересів покупців, персоналу, постачальників і суспільства в цілому та економічною доданою цінністю, зростання якої відповідає інтересам власників бізнесу. Визначено, що створення додаткової цінності для власників в українських реаліях не входить в протиріччя із зростанням задоволеності інших стейкхолдерів за рахунок розвитку корпоративної соціальної відповідальності.