Кафедра "Менеджмент"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/7475

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/mto

Від грудня 2021 року кафедра має назву "Менеджмент", попередня назва – "Менеджмент та оподаткування".

Кафедра "Менеджмент та оподаткування" заснована у 1991 році, добре відомим в Україні організатором науки та освіти, доктором технічних наук, заслуженим діячем науки і техніки України, академіком Леонідом Миколайовичем Івіним та є першою в Україні кафедрою менеджменту.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". За понад 30-річний період кафедрою здійснено підготовку і випуск понад 2000 фахівців в області менеджменту.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 3 доктора економічних наук, 23 кандидата наук: 18 –економічних, 2 – технічних, 1 – фізико-математичних, 1 – педагогічних, 1 – наук з державного управління; 2 співробітника мають звання професора, 18 – доцента. Викладачі кафедри мають практичний міжнародний досвід та володіють англійською мовою, що дає змогу проводити навчання як українською, так і англійською мовами.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 9 з 9
  • Ескіз
    Документ
    Методичний інструментарій оцінювання рівня задоволення економічних інтересів стейкхолдерів підприємств кондитерської промисловості
    (Харківський державний університет харчування та торгівлі, 2019) Краснокутська, Наталія Станіславівна; Госн, Салім Клімент
    Систематизовано показники внесків і стимулів для задоволення економічних інтересів ключових стейкхолдерів підприємств кондитерської промисловості. Обґрунтовано систему показників кількісної оцінки задоволення економічних інтересів ключових стейкхолдерів цих підприємств. Запропоновано структурно-логічну послідовність оцінювання задоволеності економічних інтересів ключових стейкхолдерів підприємства кондитерської промисловості.
  • Ескіз
    Документ
    Формування портфеля заходів соціальної відповідальності підприємства з урахуванням пріоритетів стейкхолдерів
    (Видавничий дім "ІНЖЕК", 2018) Краснокутська, Наталія Станіславівна; Сокол, Наталя Анатоліївна
    Подано послідовність формування портфеля заходів соціального спрямування на підприємстві, яка розроблена в рамках концепції соціальної відповідальності бізнесу, що ґрунтується на теорії зацікавлених сторін. Вибір соціальних заходів і проектів запропоновано здійснювати з огляду на: цільові настанови і мотиви реалізації соціальних програм; склад зацікавлених сторін підприємства; пріоритетність для стейкхолдерів соціальних заходів з урахуванням їх складу (економічних, соціальних, екологічних) та напряму реалізації (зовнішнє, внутрішнє середовище); готовність підприємства до впровадження заходів соціального спрямування. Наведено типологію соціального профілю торговельного підприємства з виділенням ключових характеристик і показників оцінювання. Представлено методичні засади для визначення пріоритетності вирішення економічних, екологічних, соціальних питань з огляду на значущість стейкхолдера, рівень ризику діяльності торговельного підприємства залежно від реалізації очікувань стейкхолдера та суттєвості для нього соціальних проблем. Визначено напрями та показники для оцінювання готовності підприємства до впровадження заходів соціального характеру.
  • Ескіз
    Документ
    Матричний метод вибору клієнтоорієнтованої стратегічної позиції підприємства
    (Полтавський університет економіки і торгівлі, 2015) Краснокутська, Наталія Станіславівна; Тихонченко, Руслан Сергійович
    Задоволення інтересів клієнтів у конкурентному середовищі стає головною умовою функціонування та розвитку сучасних підприємстві, тому потрібно розвивати методологію прийняття управлінських рішень у цій сфері. Мета статті – виокремити особливості та розвиток матричного методу обґрунтування типу клієнтоорієнтованих стратегій у підприємствах. Визначено зміст і особливості матричного методу прийняття стратегічних рішень на підприємствах. Для обґрунтування типу клієнтоорієнтованих стратегій розроблено двокритеріальні матриці, основними критеріями яких визначено сприятливість зовнішнього середовища, внутрішню готовність підприємства до впровадження принципу клієнтоорієнтованості та відповідність напрямів клієнтоорієнтованої стратегічної позиції загальній стратегії розвитку підприємства. Використання стратегічних матриць забезпечує менеджмент дієвими інструментами прийняття рішень щодо розвитку взаємовідносин із клієнтами.
  • Ескіз
    Документ
    Концепція ціннісно-орієнтованого управління потенціалом підприємства
    (Національна академія управління, 2012) Краснокутська, Наталія Станіславівна
    У статті визначено зміст управління потенціалом підприємства на основі системного підходу, а також обґрунтовано основні положення концепції ціннісноорієнтованого управління потенціалом підприємства, а саме: положення про цінність; оптимізацію потенціалу; інформаційний простір, пріоритетну спрямованість і механізм управління потенціалом; моделювання, формування (розвиток) й оцінювання рівня реалізації потенціалу підприємства.
  • Ескіз
    Документ
    Інвестиційна привабливість підприємства як об'єкт оцінювання
    (НТУ "ХПІ", 2017) Краснокутська, Наталія Станіславівна; Струк, Владислав Васильович
    У статті розглянуто теоретико-економічна сутність поняття "інвестиційна привабливість підприємства" на основі узагальнення наявних трактувань та визначено його основні змістові характеристики. Приведені методики оцінки інвестиційної привабливості країни та важливість оцінки для інвесторів, при виборі країни інвестування. Проаналізовано науково-методичні підходи до оцінки інвестиційної привабливості підприємства та виділено їх оснівні переваги та недоліки. Узагальнено послідовність основних етапів оцінки інвестиційної привабливості підприємства. Сформовано перелік найбільш загальних процесів інформаційно-аналітичного забезпечення щодо оцінки інвестиційної привабливості підприємства.
  • Ескіз
    Документ
    Корпоративна соціальна відповідальність як джерело стратегічної переваги
    (Київський національний економічний університет ім. Вадима Гетьмана, 2016) Краснокутська, Наталія Станіславівна; Круглова, Олена Анатоліївна
    У роботі досліджено залежність між розвитком корпоративної соціальної відповідальності (КСВ) та задоволенням інтересів власників бізнесу. Доведено, що зростання цінності бізнесу в стратегічній перспективі забезпечується в тому числі і за рахунок реалізації ініціатив із розвитку КСВ.
  • Ескіз
    Документ
    Основні критерії та методи збільшення клієнтської цінності у підприємствах
    (Львівська комерційна академія, 2016) Краснокутська, Наталія Станіславівна; Тихонченко, Руслан Сергійович
    У статті систематизовано фінансові моделі створення цінності клієнтів впродовж їх життєвого циклу; визначено основні параметри моделей клієнтської цінності: рівень утримання клієнтів, фактор часу, прибутковість клієнтів, вартість середнього чеку і витрати на залучення одного клієнта. З метою формування методичного підґрунтя стратегії операційної досконалості, що базується на скороченні витрат і підвищенні якості взаємодії з клієнтами, розроблено структурно-логічну послідовність дій щодо збільшення клієнтської цінності з урахуванням пріоритетності цілей підприємства, наявного клієнтського досвіду, багатоваріантних змін моделі клієнтської цінності та вибору оптимального з точки зору реалізації цілей варіанта.
  • Ескіз
    Документ
    Оцінка внутрішнього підприємницького клімату в підприємствах торгівлі
    (Харківський державний університет харчування та торгівлі, 2015) Краснокутська, Наталія Станіславівна; Бубенець, Ірина Георгіївна; Артеменко, Віктор Станіславович
    Проаналізовано та узагальнено результати оцінки складових внутрішнього підприємницького клімату за підсумками проведеного анкетування. Визначено, що формування сприятливого підприємницького середовища хоча й не гарантує розвиток усіх складових підприємницького потенціал у, але сприяє його активізації. Запропоновано розрахунок рівня сприятливості підприємницького клімату.
  • Ескіз
    Документ
    Соціальна відповідальність як критерій ціннісно-орієнтованого управління (емпіричний аспект)
    (Львівська комерційна академія, 2014) Краснокутська, Наталія Станіславівна; Круглова, Олена Анатоліївна
    У статті проведено емпіричне дослідження залежності між ініціативами щодо розвитку соціальної відповідальності для задоволення інтересів покупців, персоналу, постачальників і суспільства в цілому та економічною доданою цінністю, зростання якої відповідає інтересам власників бізнесу. Визначено, що створення додаткової цінності для власників в українських реаліях не входить в протиріччя із зростанням задоволеності інших стейкхолдерів за рахунок розвитку корпоративної соціальної відповідальності.