Кафедра "Менеджмент"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/7475

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/mto

Від грудня 2021 року кафедра має назву "Менеджмент", попередня назва – "Менеджмент та оподаткування".

Кафедра "Менеджмент та оподаткування" заснована у 1991 році, добре відомим в Україні організатором науки та освіти, доктором технічних наук, заслуженим діячем науки і техніки України, академіком Леонідом Миколайовичем Івіним та є першою в Україні кафедрою менеджменту.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". За понад 30-річний період кафедрою здійснено підготовку і випуск понад 2000 фахівців в області менеджменту.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 3 доктора економічних наук, 23 кандидата наук: 18 –економічних, 2 – технічних, 1 – фізико-математичних, 1 – педагогічних, 1 – наук з державного управління; 2 співробітника мають звання професора, 18 – доцента. Викладачі кафедри мають практичний міжнародний досвід та володіють англійською мовою, що дає змогу проводити навчання як українською, так і англійською мовами.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Публікація
    Проєктний підхід до оцінки цифрової трансформації бізнес-процесів
    (Видавничий дім "Гельветика", 2024) Маковоз, Оксана Сергіївна; Лисенко, Сергій Миколайович
    У статті визначено та систематизовано методи оцінки цифрової трансформації на кожному етапі бізнес-процесів, що ґрунтуються на методології DMAIC. Встановлено відповідність основних етапів процесу DMAIC та методів оцінки цифрових трансформацій бізнес-процесів. Використання науково обґрунтованих методів дозволяє не лише об'єктивно оцінювати ефективність впроваджених цифрових технологій, але й сприяє підвищенню прозорості процесів прийняття рішень та адаптивності організації до швидких змін у зовнішньому середовищі. Досліджено як етапи DMAIC можуть бути інтегровані в контексті цифрової трансформації. Проведено аналіз методів оцінки основних впливів цифрових інструментів і технології щодо визначення, вимірювання, аналізу, покращення та контролю бізнес-процесів. Проведено порівняльний аналіз управління бізнес-процесами до і після цифрової трансформації.
  • Ескіз
    Публікація
    Синергія стандартів якості з цілями сталого розвитку для управляння цифровою трансформацією бізнес-процесів ІТ компаній
    (ТОВ "ДКС Центр", 2024) Лисенко, Сергій Миколайович
    Цифрова трансформація стала невід’ємною частиною сучасного суспільства, глибоко впливаючи на всі аспекти життя: економічний, соціальний та екологічний. У цій статті досліджується взаємозв’язок цілей сталого розвитку (ЦСР) з урахуванням стандартів якості під час цифрової трансформації бізнес-процесів IT компаній. Аналізується, як впровадження цифрових технологій, таких як Інтернет речей (IoT), блокчейн, штучний інтелект (AI) та хмарні обчислення, сприяє економічному зростанню, знижує вплив на навколишнє середовище та покращує соціальні умови. Особлива увага приділяється ролі менеджмент стандартам, таких як ISO 9001 [1], ISO 14001 [2], ISO 45001 [3], в забезпеченні ефективності, прозорості та стійкості в різних галузях. У дослідженні використані методи емпіричного аналізу, порівняння, аналізу та синтезу, індукції й дедукції, моделювання, а також спеціальні методи, такі як нормалізація даних, статистичний аналіз та візуалізація даних. Висвітлюються приклади успішного впровадження цифрових технологій у різних країнах та регіонах, які демонструють значний прогрес у досягненні ЦСР. Крім того, стаття надає рекомендації щодо подальшого використання цифрових технологій для підтримки сталого розвитку, враховуючи поточні виклики та можливості. Таким чином, дослідження показує, що цифрова трансформація не лише сприяє економічному розвитку, але й може стати потужним інструментом для забезпечення екологічної та соціальної стійкості.
  • Ескіз
    Публікація
    Цифровізація контролю бізнес процесів ІТ компаній
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Маковоз, Оксана Сергіївна; Лисенко, Сергій Миколайович
    Дослідження детально розглядає сучасні бізнес-процеси в ІТ компаніях, їх структурування, інтеграцію та механізми управління. Акцент робиться на переході від традиційних, ієрархічних методів до більш гнучких та процесно-орієнтованих систем. Автори аналізують, як така еволюція впливає на корпоративну культуру, ефективність бізнесу та способи управління, розглядаючи нові можливості, які це відкриває для компаній. У статті детально представлені ключові компоненти сучасних бізнес-процесів у ІТ компаніях, включаючи стратегічне планування, управління продуктом, програмну розробку, та інші важливі функціональні області. Обговорюється, як інтеграція та взаємодія цих елементів сприяють збільшенню продуктивності та ефективності, та як вони взаємопов'язані для досягнення більш ефективних результатів. Висвітлюється також роль ретельного контролю та гнучкого управління цими процесами в швидкозмінному ІТ середовищі. Особлива увага в статті приділяється цифровізації бізнес-процесів, аналізуючи, як впровадження новітніх технологій може оптимізувати та автоматизувати управління в ІТ компаніях. Розглядається вплив цифрових інновацій на управлінські практики, зокрема їх здатність підвищувати ефективність та гнучкість, та як це сприяє еволюції корпоративної культури. Автори ретельно вивчають, як цифрова трансформація впливає на традиційні підходи до управління, співпраці та інноваційних процесів. Підкреслюється важливість цифровізації для підвищення ефективності бізнес-процесів та її роль у стимулюванні культурних змін в управлінні та співпраці. Стаття є цінним ресурсом для керівників та фахівців ІТ індустрії, які прагнуть глибше зрозуміти еволюцію управління та впровадити ефективні стратегії для оптимізації своїх бізнес-процесів в умовах швидко змінюваного технологічного середовища.