Кафедра "Менеджмент"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/7475

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/mto

Від грудня 2021 року кафедра має назву "Менеджмент", попередня назва – "Менеджмент та оподаткування".

Кафедра "Менеджмент та оподаткування" заснована у 1991 році, добре відомим в Україні організатором науки та освіти, доктором технічних наук, заслуженим діячем науки і техніки України, академіком Леонідом Миколайовичем Івіним та є першою в Україні кафедрою менеджменту.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". За понад 30-річний період кафедрою здійснено підготовку і випуск понад 2000 фахівців в області менеджменту.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 3 доктора економічних наук, 23 кандидата наук: 18 –економічних, 2 – технічних, 1 – фізико-математичних, 1 – педагогічних, 1 – наук з державного управління; 2 співробітника мають звання професора, 18 – доцента. Викладачі кафедри мають практичний міжнародний досвід та володіють англійською мовою, що дає змогу проводити навчання як українською, так і англійською мовами.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Сучасний маркетинг: стан та перспективи розвитку на базі мережі торгівельних підприємств
    (Полтавський державний аграрний університет, 2022) Заклипенко, Т. В.; Лінькова, Олена Юріївна
    В умовах кризи та невизначеності у всіх секторах економіки постає питання переходу маркетингу на нові рівні. Починаючи з грудня 2019 року, весь світ знаходиться під впливом пандемії коронавірусу. Тому постає питання як саме привернути увагу споживачів під час карантину. Все більше компаній шукають нові, інноваційні форми маркетингу, які б в умовах нестабільної ситуації та посилення конкуренції на ринку забезпечили їх стабільне функціонування та розвиток. Використання маркетингового підходу в управлінні діяльністю на підприємствах України є вагомим фактором підвищення їх конкурентоспроможності. Враховуючи специфіку підприємств, позицію на ринку, спосіб формування та використання конкурентних переваг, рівень ризику, необхідно обирати ті сучасні інструменти маркетингу, які дозволять підприємству зайняти більш стабільну та конкурентну позицію в сучасній ринковій економіці. Посилення конкуренції та високі вимоги з боку сучасних споживачів посилюють боротьбу за їх увагу між підприємствами на ринку.
  • Ескіз
    Документ
    Механізм вирішення актуальних проблем менеджменту
    (НТУ "ХПІ", 2010) Лінькова, Олена Юріївна
    Досліджено природу сучасної фінансово-економічної кризи. Виокремлені актуальні проблеми менеджменту. Проведена класифікація методів їх вирішення. Визначена зростаюча роль держави у рішенні проблем реального сектора економіки. Розроблено механізм вирішення проблем менеджменту. Наведені актуальні питання щодо проведення подальших досліджень в галузі менеджменту.