Кафедра "Менеджмент"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/7475

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/mto

Від грудня 2021 року кафедра має назву "Менеджмент", попередня назва – "Менеджмент та оподаткування".

Кафедра "Менеджмент та оподаткування" заснована у 1991 році, добре відомим в Україні організатором науки та освіти, доктором технічних наук, заслуженим діячем науки і техніки України, академіком Леонідом Миколайовичем Івіним та є першою в Україні кафедрою менеджменту.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". За понад 30-річний період кафедрою здійснено підготовку і випуск понад 2000 фахівців в області менеджменту.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 3 доктора економічних наук, 23 кандидата наук: 18 –економічних, 2 – технічних, 1 – фізико-математичних, 1 – педагогічних, 1 – наук з державного управління; 2 співробітника мають звання професора, 18 – доцента. Викладачі кафедри мають практичний міжнародний досвід та володіють англійською мовою, що дає змогу проводити навчання як українською, так і англійською мовами.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні рекомендації до самостійної роботи студентів денного та заочного навчання з навчальної дисципліни "Бізнес-комунікації"
    (2022) Маковоз, Оксана Сергіївна; Нащекіна, Ольга Миколаївна
    Дисципліна «Бізнес-комунікації» спрямована на надання студентам комплексного бачення комунікації та їх ролі в бізнесі. Курс знайомить студентів з основоположними принципами ділових комунікацій і надає можливість розвивати та поглиблювати свої комунікативні навички. Навчальна дисципліна охоплює різні бізнес-ситуації, в яких ефективні комунікації мають першорядне значення і викладає підходи до планування, створення та передачі ділової інформації як всередині організації, так і між її зовнішніми зацікавленими сторонами, використовуючи різні канали комунікації.
  • Ескіз
    Публікація
    Менеджмент
    (ТОВ "Друкарня Мадрид", 2019) Краснокутська, Наталія Станіславівна; Нащекіна, Ольга Миколаївна; Замула, Олена Василівна; Лінькова, Олена Юріївна; Гололобова, Олеся Миколаївна; Скотнікова, Любов Петрівна; Горбунов, Микола Петрович; Брінь, Павло Володимирович; Прохоренко, Олена Вікторівна; Ольховська, Оксана Ігорівна; Яценко, Ольга Миколаївна; Ковшик, Валентин Ігорович; Коптєва (Фадєєва), Ганна Миколаївна; Кабанець, Ірина Анатоліївна
    У навчальному посібнику розглянуто питання розвитку та сучасного стану менеджменту як практичної діяльності та наукового напряму. Визначено основні поняття та підходи в теорії організації, розкрито ключові елементи її культури. Особливу увагу приділено еволюції та основним функціям менеджменту, питанням влади та лидерства, самоменеджменту та управління часом. Розглянуто основні завдання та елементи управління результативністю організації, а також підходи до побудови систем її стратегічного вимірювання. Навчальний посібник призначено для студентів і викладачів економічних спеціальностей закладів вищої освіти, а також широкого кола практикуючих фахівців у сфері управління.