Кафедра "Менеджмент"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/7475

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/mto

Від грудня 2021 року кафедра має назву "Менеджмент", попередня назва – "Менеджмент та оподаткування".

Кафедра "Менеджмент та оподаткування" заснована у 1991 році, добре відомим в Україні організатором науки та освіти, доктором технічних наук, заслуженим діячем науки і техніки України, академіком Леонідом Миколайовичем Івіним та є першою в Україні кафедрою менеджменту.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". За понад 30-річний період кафедрою здійснено підготовку і випуск понад 2000 фахівців в області менеджменту.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 3 доктора економічних наук, 23 кандидата наук: 18 –економічних, 2 – технічних, 1 – фізико-математичних, 1 – педагогічних, 1 – наук з державного управління; 2 співробітника мають звання професора, 18 – доцента. Викладачі кафедри мають практичний міжнародний досвід та володіють англійською мовою, що дає змогу проводити навчання як українською, так і англійською мовами.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Применение метода анализа иерархий в педагогическом исследовании сформированности лидерских качеств будущих менеджеров
    (Белгородский государственный национальный исследовательский университет, 2015) Яценко, Ольга Николаевна
    Наличие лидерских качеств у будущих менеджеров является основой их успешной профессиональной деятельности и обеспечивает конкурентоспособность на рынке труда. В статье подтверждается гипотеза педагогического исследования о том, что проведение психолого-педагогической подготовки студентов – будущих менеджеров не только во время преподавания дисциплин психолого-педагогического цикла, но и в процессе освоения ими курса "Менеджмент", будет способствовать формированию у них лидерских качеств. Для представления в количественном выражении степени развития этих качеств автором был использован метод анализа иерархий (МАИ). Основой этого метода является построение иерархии, которая является определенной абстракцией структуры системы, для изучения функциональных взаимодействий ее компонентов и их влияние на систему в целом. Результаты проведенного эксперимента позволили сделать вывод о том, что благодаря предложенным педагогическим условиям, в процессе преподавания дисциплины "Менеджмент", у студентов повысился уровень сформированности качеств, характеризующих менеджера-лидера .