Кафедра "Менеджмент"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/7475

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/mto

Від грудня 2021 року кафедра має назву "Менеджмент", попередня назва – "Менеджмент та оподаткування".

Кафедра "Менеджмент та оподаткування" заснована у 1991 році, добре відомим в Україні організатором науки та освіти, доктором технічних наук, заслуженим діячем науки і техніки України, академіком Леонідом Миколайовичем Івіним та є першою в Україні кафедрою менеджменту.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". За понад 30-річний період кафедрою здійснено підготовку і випуск понад 2000 фахівців в області менеджменту.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 3 доктора економічних наук, 23 кандидата наук: 18 –економічних, 2 – технічних, 1 – фізико-математичних, 1 – педагогічних, 1 – наук з державного управління; 2 співробітника мають звання професора, 18 – доцента. Викладачі кафедри мають практичний міжнародний досвід та володіють англійською мовою, що дає змогу проводити навчання як українською, так і англійською мовами.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Публікація
    Визначення бізнес-процесу з точки зору корпоративної соціальної відповідальності
    (Видавничий дім "Гельветика", 2020) Брінь, Павло Володимирович; Вашкевич, Ілля Ігорович
    У статті запропоновано методологічні основи аналізу внеску бізнес-процесу в результативність підприємства з урахуванням корпоративної соціальної відповідальності. У дослідженні підприємство розглянуто авторами як сукупність бізнеспроцесів, кожен з яких бере участь у формуванні кінцевої інтегральної результативності підприємства загалом. Розглянуто основні характеристики бізнес-процесів. Однією з тенденцій менеджменту 20-х рр. XXI століття є активізація використання концепції корпоративної соціальної відповідальності, при цьому, на відміну від поглядів XX століття, що розглядають соціальну відповідальність підприємств виключно як філантропічну діяльність, нині корпоративна соціальна відповідальність все частіше використовується як засіб підвищення конкурентоспроможності. Авторами запропоновано методологічні основи врахування внеску бізнес-процесу з урахуванням корпоративної соціальної відповідальності, що має сприяти підвищенню конкурентоспроможності підприємства загалом.