Кафедра "Менеджмент"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/7475

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/mto

Від грудня 2021 року кафедра має назву "Менеджмент", попередня назва – "Менеджмент та оподаткування".

Кафедра "Менеджмент та оподаткування" заснована у 1991 році, добре відомим в Україні організатором науки та освіти, доктором технічних наук, заслуженим діячем науки і техніки України, академіком Леонідом Миколайовичем Івіним та є першою в Україні кафедрою менеджменту.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". За понад 30-річний період кафедрою здійснено підготовку і випуск понад 2000 фахівців в області менеджменту.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 3 доктора економічних наук, 23 кандидата наук: 18 –економічних, 2 – технічних, 1 – фізико-математичних, 1 – педагогічних, 1 – наук з державного управління; 2 співробітника мають звання професора, 18 – доцента. Викладачі кафедри мають практичний міжнародний досвід та володіють англійською мовою, що дає змогу проводити навчання як українською, так і англійською мовами.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Сучасний погляд на інвестиції як на есенціальну частину бізнес-активності
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2020) Солопун, Наталія Миколаївна; Пономарьова, Надія Володимирівна
    У запропонованій роботі розглянуто актуальне питання змін у сфері інвестування через подальше впровадження новітніх електронних технологій і настання епохи «Індустріалізації 4.0», яка охоплює нові площини функціонування світу. Цифрове проєктування, віддалене налаштування обладнання на виробництві, автоматичне замовлення необхідних компонентів і логістика готового продукту на шляху до кінцевого клієнта тощо. Це далеко неповний перелік сфер застосування новітніх електронних технологій. У зв’язку з цим необхідно зробити спробу розгляду сучасних варіантів здійснення інвестиційної діяльності. Методика дослідження: метод діалектичного пізнання – для гнучкого, критичного та послідовного розгляду теорії інвестицій; метод абстрагування – для відокремлення від несуттєвих ознак питання, що вивчається, з одночасним виділенням тих властивостей, що є важливими для даного дослідження; теоретичного узагальнення та загальні логічні прийоми пізнання – для розгляду існуючої інформації щодо вказаного питання. Результати дослідження: Сьогоднішні інвестиційні проєкти мають подвійний фунціонал і вирішують два достатньо суперечливі завдання. З одного боку, інвестиційний проєкт покликаний приносити гроші власнику й одночасно має бути корисним для клієнта та для суспільства. Тому підприємці сьогодні не завжди мають за мету отримання максимального сегменту ринку та подібні цілі. Сучасні проєкти (стартапи, краудінвестінг тощо) спрямовані, можливо, на менший масштаб, але на більш глобальні задачі, зокрема, соціально орієнтованого змісту. З вирішення важливих задач на локальному рівні виходить вирішення задач для людства в цілому. Тому розглянуті у запропонованій роботі новітні способи вкладення ресурсів представляють інтерес як з наукової, так і з практичної точки зору. Наукова новизна: у запропонованій роботі представлено авторський погляд на теорію інвестування, зокрема, виділено такі поняття, як «стартап», «краудінвестінг», «філтех-проєкт» тощо як окремі сучасні прояви можливого вкладення інвестиційних коштів. У статті підкреслено важливу та актуальну для сучасного суспільства роль соціально орієнтованої спрямованості інвестиційних проєктів, яка сьогодні найчастіше й проявляється саме у таких формах інвестування, які зазначено у роботі. Практична значущість результатів проведеного дослідження полягає у тому, що удосконалені теоретичні аспекти інвестування нададуть змогу потенційним інвесторам приймати більш обґрунтовані рішення у процесі інвестиційної діяльності та пошуку об’єктів для вкладення ресурсів й, зокрема, приєднатися до соціально-відповідальної спрямованості сучасного бізнесу, яка сьогодні розвивається поряд з розвитком діджиталізації і виступає повноправним атрибутом інвестування в умовах «Індустріалізації 4.0».