Кафедра "Менеджмент"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/7475

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/mto

Від грудня 2021 року кафедра має назву "Менеджмент", попередня назва – "Менеджмент та оподаткування".

Кафедра "Менеджмент та оподаткування" заснована у 1991 році, добре відомим в Україні організатором науки та освіти, доктором технічних наук, заслуженим діячем науки і техніки України, академіком Леонідом Миколайовичем Івіним та є першою в Україні кафедрою менеджменту.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". За понад 30-річний період кафедрою здійснено підготовку і випуск понад 2000 фахівців в області менеджменту.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 3 доктора економічних наук, 23 кандидата наук: 18 –економічних, 2 – технічних, 1 – фізико-математичних, 1 – педагогічних, 1 – наук з державного управління; 2 співробітника мають звання професора, 18 – доцента. Викладачі кафедри мають практичний міжнародний досвід та володіють англійською мовою, що дає змогу проводити навчання як українською, так і англійською мовами.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 8 з 8
  • Ескіз
    Публікація
    Управління ризиками в інноваційних проєктах
    (ФОП Томенко Ю. І., 2023) Безверха, Анжеліка Ігорівна; Маковоз, Оксана Сергіївна
  • Ескіз
    Документ
    Трансформація цілей сталого розвитку підприємств за сучасних політичних і соціальних викликів
    (Полтавський національний технічний університет ім. Юрія Кондратюка, 2022) Краснокутська, Наталія Станіславівна; Гао, Лян
  • Ескіз
    Публікація
    Ризики впровадження цифрових технологій в управлінні бізнес-процесами
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Лисенко, Сергій Миколайович; Маковоз, Оксана Сергіївна
  • Ескіз
    Публікація
    Інтернет речей (IOT) у цифровій трансформації бізнес-процесів IT компаній
    (Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, 2024) Лисенко, Сергій Миколайович; Маковоз, Оксана Сергіївна
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні рекомендації до самостійної роботи студентів денного та заочного навчання з навчальної дисципліни "Бізнес-комунікації"
    (2022) Маковоз, Оксана Сергіївна; Нащекіна, Ольга Миколаївна
    Дисципліна «Бізнес-комунікації» спрямована на надання студентам комплексного бачення комунікації та їх ролі в бізнесі. Курс знайомить студентів з основоположними принципами ділових комунікацій і надає можливість розвивати та поглиблювати свої комунікативні навички. Навчальна дисципліна охоплює різні бізнес-ситуації, в яких ефективні комунікації мають першорядне значення і викладає підходи до планування, створення та передачі ділової інформації як всередині організації, так і між її зовнішніми зацікавленими сторонами, використовуючи різні канали комунікації.
  • Ескіз
    Публікація
    Методологія дизайн-мислення як інструмент бізнес-стратегії
    (2022) Маковоз, Оксана Сергіївна
    У сучасному світі стратегія ґрунтується на інноваційному всебічному дизайні бізнесу. У переважній більшості досліджень розглянуто дизайн-мислення як один із головніших елементів просування інновацій, проведено вивчення теоретичних основ дизайн-мислення. Сучасні умови господарювання вітчизняного бізнесу знаходиться у активному пошуку найкращого способу задоволення потреб своїх клієнтів, що вимагають від господарюючих суб’єктів не тільки знань, ідей, технологій, а й розвитку єдиної національної системи та концепції стратегії бізнесу. Дизайн-мислення є інструментом нових втілень і змін бізнесу в інноваційному напрямку. У зв’язку з цим освоєння методології дизайн-мислення має великий ефект в прискоренні інноваційного розвитку країни, допомагає реконструювати існуючі підприємства, змінює інфраструктуру ринку та найголовніше є одним з ефективних способів вдосконалення бізнесу. Методологія дизайн-мислення виступає інструментарієм інноваційної бізнес-стратегії. Використовуючи методологію дизайн-мислення, інноваційні підприємства отримують додаткові конкурентні переваги та мають більше шансів на успіх.
  • Ескіз
    Публікація
    Економічна політика у сфері безпеки та розвитку електронної комерції в Україні
    (ФОП Панов А. М., 2019) Маковоз, Оксана Сергіївна; Передерій, Тетяна Сергіївна
    Активізація застосування інструментів електронної комерції забезпечує зменшення витрат матеріальних і часу, а також сприяє розширенню ринків збуту і збільшенню прибутку. Сьогодні електронна комерція, як і будь-які інші форми економічних відносин, перебуває в стані стрімкого розвитку інформаційно-фінансових інструментів, що постійно вдосконалюються, одночасно з цим розвиваються нові злочини в зазначеній сфері. Економічні суб’єкти вже активно застосовують електронні платежі, проте в більшості з них відсутній належній рівень організації захисту. Сьогодні набувають с особливої гостроти питання розробки та впровадження нормативно-правового підґрунтя відносин між учасниками електронної комерції. Розвиток цифрової економіки та електронної комерції в України полягає у створенні ринкових стимулів, мотивів, попиту та у формуванні потреб щодо використання цифрових технологій, продуктів та послуг. секторів промисловості, сфер життєдіяльності, бізнесу та суспільства для їх ефективності, конкурентоздатності та національного розвитку, зростання обсягів виробництва високотехнологічної продукції та благополуччя населення. Проведено аналіз переваг і недоліків використання електронної комерції для різних суб’єктів економічних відносин в Україні. Доведено, що одним із важливих факторів ефективного функціонування держави є забезпечення безпеки в сфері електронної комерції та електронних платежів, а також необхідність використання сучасних інструментів у сфері протидії злочинам і швидке реагування у разі злочинних посягань. У роботі використано системний підхід до вирішення проблем щодо внесення змін в економічну політику України з урахуванням міжнародного досвіду.
  • Ескіз
    Публікація
    Взаємозалежність моделі управління конкурентоспроможності підприємства та сталого розвитку
    (Київський національний університет культури і мистецтв, 2022) Маковоз, Оксана Сергіївна
    Розглянуто систему управління конкурентоспроможністю підприємства як спосіб створення ефективної взаємодії між управлінськими та виконавчими структурами, що є фундаментом сталого розвитку бізнес-середовища як всередині країни та за її межами.