Кафедра "Менеджмент"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/7475

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/mto

Від грудня 2021 року кафедра має назву "Менеджмент", попередня назва – "Менеджмент та оподаткування".

Кафедра "Менеджмент та оподаткування" заснована у 1991 році, добре відомим в Україні організатором науки та освіти, доктором технічних наук, заслуженим діячем науки і техніки України, академіком Леонідом Миколайовичем Івіним та є першою в Україні кафедрою менеджменту.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". За понад 30-річний період кафедрою здійснено підготовку і випуск понад 2000 фахівців в області менеджменту.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 3 доктора економічних наук, 23 кандидата наук: 18 –економічних, 2 – технічних, 1 – фізико-математичних, 1 – педагогічних, 1 – наук з державного управління; 2 співробітника мають звання професора, 18 – доцента. Викладачі кафедри мають практичний міжнародний досвід та володіють англійською мовою, що дає змогу проводити навчання як українською, так і англійською мовами.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 7 з 7
  • Ескіз
    Публікація
    Проєктний підхід до оцінки цифрової трансформації бізнес-процесів
    (Видавничий дім "Гельветика", 2024) Маковоз, Оксана Сергіївна; Лисенко, Сергій Миколайович
    У статті визначено та систематизовано методи оцінки цифрової трансформації на кожному етапі бізнес-процесів, що ґрунтуються на методології DMAIC. Встановлено відповідність основних етапів процесу DMAIC та методів оцінки цифрових трансформацій бізнес-процесів. Використання науково обґрунтованих методів дозволяє не лише об'єктивно оцінювати ефективність впроваджених цифрових технологій, але й сприяє підвищенню прозорості процесів прийняття рішень та адаптивності організації до швидких змін у зовнішньому середовищі. Досліджено як етапи DMAIC можуть бути інтегровані в контексті цифрової трансформації. Проведено аналіз методів оцінки основних впливів цифрових інструментів і технології щодо визначення, вимірювання, аналізу, покращення та контролю бізнес-процесів. Проведено порівняльний аналіз управління бізнес-процесами до і після цифрової трансформації.
  • Ескіз
    Публікація
    Пріоритети цифрової трансформації у менеджменті українських підприємств під час воєнного стану та повоєнного відновлення
    (Національного університет "Запорізька політехніка", 2024) Лисенко, Сергій Миколайович; Маковоз, Оксана Сергіївна
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні рекомендації до самостійної роботи студентів денного та заочного навчання з навчальної дисципліни "Бізнес-комунікації"
    (2022) Маковоз, Оксана Сергіївна; Нащекіна, Ольга Миколаївна
    Дисципліна «Бізнес-комунікації» спрямована на надання студентам комплексного бачення комунікації та їх ролі в бізнесі. Курс знайомить студентів з основоположними принципами ділових комунікацій і надає можливість розвивати та поглиблювати свої комунікативні навички. Навчальна дисципліна охоплює різні бізнес-ситуації, в яких ефективні комунікації мають першорядне значення і викладає підходи до планування, створення та передачі ділової інформації як всередині організації, так і між її зовнішніми зацікавленими сторонами, використовуючи різні канали комунікації.
  • Ескіз
    Публікація
    Логістичні рішення інноваційних проєктів IT-компаній
    (Дніпропетровський державний університет внутрішніх справ, 2022) Маковоз, Оксана Сергіївна; Кузьменко, Тетяна Сергіївна
    Логістика – галузь, яка потребує інновацій. Успішні підприємства не готові інвестувати в розробку сучасних та ефективних рішень для своїх відділів логістики. Впровадження інновації може позитивно вплинути на оптимізацію операційної діяльності компанії, однак, в першу чергу, інновація повинна вплинути на споживачів компанії у вигляді поліпшення характеристик продукту або послуги. Окремий напрямок досліджень стосується впровадження логістичних рішень в ІТ-інновації, у зв’язку із стрімким розвитком ІТ індустрії та аналізом інновацій у цій сфері в науковому середовищі.
  • Ескіз
    Публікація
    Робоча програма навчальної дисципліни "Спецкурс з сучасних проблем менеджменту"
    (2021) Краснокутська, Наталія Станіславівна; Маковоз, Оксана Сергіївна; Ковшик, Валентин Ігорович
    Метою вивчення дисципліни "Спецкурс з сучасних проблем менеджменту" є розгляд основних проблемних питань сьогодення при обранні стратегії поведінки організації та прийнятті обґрунтованих управлінських рішень та отримання глибоких знань про сучасні теорії та підходи до управління організаціями.
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки до виконання курсової роботи з курсу "Менеджмент 5 (Управління результативністю)"
    (2021) Краснокутська, Наталія Станіславівна; Маковоз, Оксана Сергіївна; Ковшик, Валентин Ігорович
    Фундаментальним завданням менеджменту є управління результативністю діяльності організації. Результат у менеджменті – це ступінь досягнення цілі та бажаний наслідок (підсумок) виконання певних дій, передбачених управлінськими рішеннями. Ціль виступає як передбачення результату управлінської діяльності будь-якої організації. Цілепостановка – це процес усвідомлення та формування цілей організації. Ціль потребує всебічного якісного оцінювання сучасного та майбутнього стану системи. Мета виконання курсової роботи: отримання глибоких знань про закономірності, принципи та методологію управління результативністю бізнесу із фокусом на формування навичок розробки стратегічних систем її вимірювання. Завдання курсової роботи направлені на формування знань професійних менеджерів, які володіють сучасними знаннями, навичками та вмінням в сфері бізнесу, які здатні результативно виконувати свої функції на практиці. Написання курсової роботи з дисципліни «Менеджмент 5» є узагальненням отриманих студентами у процесі навчання знань щодо предметної сфери та методологічної основи управління результативністю. Курсова робота з дисципліни «Менеджмент 5» – це дослідницький проєкт практичного спрямування, який сприяє формуванню у студента навичок наукової роботи (пошук джерел інформації та аналітична робота з ними), а також водночас поглиблює вміння до критичного мислення, узагальнення та обґрунтованих висновків.
  • Ескіз
    Публікація
    Фактори інвестиційної стратегії в системі підвищення конкурентоспроможності підприємства
    (2021) Маковоз, Оксана Сергіївна; Крайня, Діана Русланівна; Обуховський, Олександр Васильович
    У статті проведено аналіз факторів інвестиційної стратегії як важливої складової підвищення конкурентоспроможності підприємства в умовах турбулентної економіки. Охарактеризовано інвестиційну привабливість, що являється основою для створення інвестиційної стратегії, розглянуто її фактори, які впливають на розробку інвестиційної стратегії. В основу роботи закладено розгляд інвестиційної стратегії підприємства як розробка довгострокових цілей розвитку підприємства щодо підвищення конкурентоспроможності. Обґрунтовано синергію факторів інвестиційної стратегії та підвищенням конкурентоспроможності підприємства. Охарактеризовано основі найсучасніші цифрові технології, впровадження яких потребує значних інвестицій, але згодом буде сприяти підвищення конкурентоспроможності підприємства.