Кафедра "Менеджмент"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/7475

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/mto

Від грудня 2021 року кафедра має назву "Менеджмент", попередня назва – "Менеджмент та оподаткування".

Кафедра "Менеджмент та оподаткування" заснована у 1991 році, добре відомим в Україні організатором науки та освіти, доктором технічних наук, заслуженим діячем науки і техніки України, академіком Леонідом Миколайовичем Івіним та є першою в Україні кафедрою менеджменту.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". За понад 30-річний період кафедрою здійснено підготовку і випуск понад 2000 фахівців в області менеджменту.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 3 доктора економічних наук, 23 кандидата наук: 18 –економічних, 2 – технічних, 1 – фізико-математичних, 1 – педагогічних, 1 – наук з державного управління; 2 співробітника мають звання професора, 18 – доцента. Викладачі кафедри мають практичний міжнародний досвід та володіють англійською мовою, що дає змогу проводити навчання як українською, так і англійською мовами.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Публікація
    Evolution of digital transformations in IT companies
    (UKEY Consultancy & Publishing, 2024) Makovoz, Oksana; Lysenko, Sergii
    This article discusses the evolution and approaches of digitalization of business processes within IT companies, highlighting the transformative effects of this shift on operational efficiency and strategic management. By integrating digital technologies like artificial intelligence, blockchain, and cloud computing, IT companies are redefining the landscape of business process management. The paper examines how IT companies' digital technologies have evolved as business processes have been optimised, management decision-making processes have been improved, and service quality has been enhanced. It also looks at issues such as data security, privacy concerns and the need for skilled labour. The evolution of digitalization in IT Companies is investigated through the prism of retrospective historical analysis of how digitalization has evolved in the IT sector and early adaptations, the shift towards more integrated digital solutions. The research methodology includes a blend of qualitative and quantitative approaches, analyzing case studies from various IT companies that have successfully navigated the digital transformation journey. The findings indicate that digitalization, when strategically implemented, leads to significant improvements in process efficiency, cost reduction, and competitive advantage. However, it also necessitates a cultural shift within organizations, emphasizing the importance of continuous learning and adaptation to technological advancements. The paper concludes by proposing strategies for effectively managing the transition towards a digitally empowered business environment.
  • Ескіз
    Публікація
    Strategic approaches to ensuring the sustainability of IT companies in wartime
    (2022) Makovoz, Oksana; Buriak, Mykhailo
    Strategic decisions made by Ukrainian IT companies in Ukraine to mitigate war related risks and strategic approaches to ensuring the sustainability. Our research objective is to explore managerial practices that helped to minimize risks associated with the war in Ukraine.
  • Ескіз
    Публікація
    Концептуальні підходи прийняття рішень інноваційних проєктів IT-компаній
    (2022) Маковоз, Оксана Сергіївна; Горбунов, Микола Петрович; Кузьменко, Тетяна Сергіївна
    Одним із найважливіших факторів у розвитку інноваційної системи IT компаній є оцінка вартості інноваційного проєкту. Оцінка інноваційних проєктів є найважливішим чинником, визначаючим конкурентоспроможність компанії на рику. Тому важливо правильно зробити вибір методології оцінки вартості інноваційних проєктів для високотехнологічних підприємств. Метою цієї статті є узагальнення та класифікація існуючих методів оцінки інноваційних проєктів для високотехнологічних підприємств, що задовольняє їх особливості, та визначення найоптимальнішої із розглянутих методик. Як основні методи оцінки інновацій у статті запропоновані такі підходи, як воронка ідей, метод відкритих інновацій, матриця інновацій, метод Дельфі, статистичний та аналітичний методи. Також у статті розглянуті методики презентації для обробки результатів аналізу та прийняття рішень стосовно інноваційних IT проєктів. Питання для аналізу та оцінки шансів на успіх ідей аж до інноваційних проєктів. Методики презентації для обробки результатів аналізу, орієнтованої на рішення. Реалізація методів у допоміжних інструментах.