Кафедра "Менеджмент"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/7475

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/mto

Від грудня 2021 року кафедра має назву "Менеджмент", попередня назва – "Менеджмент та оподаткування".

Кафедра "Менеджмент та оподаткування" заснована у 1991 році, добре відомим в Україні організатором науки та освіти, доктором технічних наук, заслуженим діячем науки і техніки України, академіком Леонідом Миколайовичем Івіним та є першою в Україні кафедрою менеджменту.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". За понад 30-річний період кафедрою здійснено підготовку і випуск понад 2000 фахівців в області менеджменту.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 3 доктора економічних наук, 23 кандидата наук: 18 –економічних, 2 – технічних, 1 – фізико-математичних, 1 – педагогічних, 1 – наук з державного управління; 2 співробітника мають звання професора, 18 – доцента. Викладачі кафедри мають практичний міжнародний досвід та володіють англійською мовою, що дає змогу проводити навчання як українською, так і англійською мовами.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Цифрова трансформація міжнародних компаній туристичної галузі в умовах четвертої промислової революції
    (ТОВ "Планета-Прінт", 2021) Данько, Тарас Володимирович; Чайкова, Олена Ігорівна; Ширяєва, Наталія Володимирівна
    Технології Індустрії 4.0, на які спирається Четверта промислова революція, трансформують міжнародні компанії туристичної галузі. Зокрема, до таких технологій належать великі дані, хмарні системи, штучний інтелект, доповнена реальність та роботизація. Значний інтерес має дослідження того, в якій мірі та як саме міжнародні компанії в туристичній галузі адаптують власні менеджерські практики внаслідок цих змін.
  • Ескіз
    Документ
    Corporate foresight capability in international business: towards organizational resilience in the fourth industrial revolution context
    (2021) Danko, Taras; Shyriaieva, N. V.
    The acceleration of chaotic changes and disruptions caused by the fourth industrial revolution raises the problem of organizational readiness for a highly volatile and turbulent future. This problem is especially vital for international firms whose very existence relies on sustaining their specific advantages on a global scale for a long enough period. In particular, such developments call for a more precise look at corporate foresight cognitive function and its role in sustaining international firms’ organizational resilience in the fourth industrial revolution era. Consequently, there was selected a set of nine public listed MNCs that meet two criteria: fourth industrial revolution organizational recognition and institutionalized corporate foresight. The observed MNCs are Adidas, Bayer, BMW, Ericsson, General Electric, Renault, Henkel, Johnson & Johnson, and Siemens. MNCs of the highest resilience - Adidas, Ericsson, and Johnson & Johnson - are suggested to be viewed as the role models of corporate foresight conversion into the global strategies devised to survive the Fourth Industrial Revolution. At the same time, the lower resilience companies that seek future sensitivity have all the chances to straighten up their results in the near future. Their current behavior is of extreme interest for further in-depth study.