Кафедра "Менеджмент"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/7475

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/mto

Від грудня 2021 року кафедра має назву "Менеджмент", попередня назва – "Менеджмент та оподаткування".

Кафедра "Менеджмент та оподаткування" заснована у 1991 році, добре відомим в Україні організатором науки та освіти, доктором технічних наук, заслуженим діячем науки і техніки України, академіком Леонідом Миколайовичем Івіним та є першою в Україні кафедрою менеджменту.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". За понад 30-річний період кафедрою здійснено підготовку і випуск понад 2000 фахівців в області менеджменту.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 3 доктора економічних наук, 23 кандидата наук: 18 –економічних, 2 – технічних, 1 – фізико-математичних, 1 – педагогічних, 1 – наук з державного управління; 2 співробітника мають звання професора, 18 – доцента. Викладачі кафедри мають практичний міжнародний досвід та володіють англійською мовою, що дає змогу проводити навчання як українською, так і англійською мовами.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Публікація
    Поведінкові передумови нової інституційної економіки
    (Народна українська академія, 2015) Тимошенков, Ігор Владиславович; Нащекіна, Ольга Миколаївна
    Визначено зміст головних поведінкових передумов нової інституційної економіки, якими запропоновано вважати обмежену раціональність економічних агентів та їхню схильність до опортуністичної поведінки. Доведено необхідність удосконалення принципів і підходів щодо класифікації рівнів раціональності поведінки економічних агентів та запропоновано авторську класифікацію, яка визначає і описує чотири основні рівні раціональності: абсолютну або необмежену раціональність, псевдораціональність, субраціональність та ірраціональність. Розмежовані і порівняні між собою уявлення і ставлення до вихідних поведінкових передумов неокласичної теорії в старому (традиційному) інституціоналізмі і новій інституційній економіці.
  • Ескіз
    Документ
    О логике и перспективах междисциплинарной интеграции новой институциональной экономики и маркетинга
    (Донецкий национальный технический университет, 2010) Тимошенков, Игорь Владиславович; Нащекина, Ольга Николаевна
    Проанализированы теоретические воззрения отечественных и зарубежных ученых на природу, характер и механизмы взаимосвязи маркетинга и экономической теории. Обоснована приоритетность и конкретные направления междисциплинарной интеграции маркетинга и новой институциональной экономической теории.