Кафедра "Менеджмент"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/7475

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/mto

Від грудня 2021 року кафедра має назву "Менеджмент", попередня назва – "Менеджмент та оподаткування".

Кафедра "Менеджмент та оподаткування" заснована у 1991 році, добре відомим в Україні організатором науки та освіти, доктором технічних наук, заслуженим діячем науки і техніки України, академіком Леонідом Миколайовичем Івіним та є першою в Україні кафедрою менеджменту.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". За понад 30-річний період кафедрою здійснено підготовку і випуск понад 2000 фахівців в області менеджменту.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 3 доктора економічних наук, 23 кандидата наук: 18 –економічних, 2 – технічних, 1 – фізико-математичних, 1 – педагогічних, 1 – наук з державного управління; 2 співробітника мають звання професора, 18 – доцента. Викладачі кафедри мають практичний міжнародний досвід та володіють англійською мовою, що дає змогу проводити навчання як українською, так і англійською мовами.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Публікація
    Синергія стандартів якості з цілями сталого розвитку для управляння цифровою трансформацією бізнес-процесів ІТ компаній
    (ТОВ "ДКС Центр", 2024) Лисенко, Сергій Миколайович
    Цифрова трансформація стала невід’ємною частиною сучасного суспільства, глибоко впливаючи на всі аспекти життя: економічний, соціальний та екологічний. У цій статті досліджується взаємозв’язок цілей сталого розвитку (ЦСР) з урахуванням стандартів якості під час цифрової трансформації бізнес-процесів IT компаній. Аналізується, як впровадження цифрових технологій, таких як Інтернет речей (IoT), блокчейн, штучний інтелект (AI) та хмарні обчислення, сприяє економічному зростанню, знижує вплив на навколишнє середовище та покращує соціальні умови. Особлива увага приділяється ролі менеджмент стандартам, таких як ISO 9001 [1], ISO 14001 [2], ISO 45001 [3], в забезпеченні ефективності, прозорості та стійкості в різних галузях. У дослідженні використані методи емпіричного аналізу, порівняння, аналізу та синтезу, індукції й дедукції, моделювання, а також спеціальні методи, такі як нормалізація даних, статистичний аналіз та візуалізація даних. Висвітлюються приклади успішного впровадження цифрових технологій у різних країнах та регіонах, які демонструють значний прогрес у досягненні ЦСР. Крім того, стаття надає рекомендації щодо подальшого використання цифрових технологій для підтримки сталого розвитку, враховуючи поточні виклики та можливості. Таким чином, дослідження показує, що цифрова трансформація не лише сприяє економічному розвитку, але й може стати потужним інструментом для забезпечення екологічної та соціальної стійкості.
  • Ескіз
    Публікація
    Evolution of digital transformations in IT companies
    (UKEY Consultancy & Publishing, 2024) Makovoz, Oksana; Lysenko, Sergii
    This article discusses the evolution and approaches of digitalization of business processes within IT companies, highlighting the transformative effects of this shift on operational efficiency and strategic management. By integrating digital technologies like artificial intelligence, blockchain, and cloud computing, IT companies are redefining the landscape of business process management. The paper examines how IT companies' digital technologies have evolved as business processes have been optimised, management decision-making processes have been improved, and service quality has been enhanced. It also looks at issues such as data security, privacy concerns and the need for skilled labour. The evolution of digitalization in IT Companies is investigated through the prism of retrospective historical analysis of how digitalization has evolved in the IT sector and early adaptations, the shift towards more integrated digital solutions. The research methodology includes a blend of qualitative and quantitative approaches, analyzing case studies from various IT companies that have successfully navigated the digital transformation journey. The findings indicate that digitalization, when strategically implemented, leads to significant improvements in process efficiency, cost reduction, and competitive advantage. However, it also necessitates a cultural shift within organizations, emphasizing the importance of continuous learning and adaptation to technological advancements. The paper concludes by proposing strategies for effectively managing the transition towards a digitally empowered business environment.