Кафедра "Менеджмент"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/7475

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/mto

Від грудня 2021 року кафедра має назву "Менеджмент", попередня назва – "Менеджмент та оподаткування".

Кафедра "Менеджмент та оподаткування" заснована у 1991 році, добре відомим в Україні організатором науки та освіти, доктором технічних наук, заслуженим діячем науки і техніки України, академіком Леонідом Миколайовичем Івіним та є першою в Україні кафедрою менеджменту.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". За понад 30-річний період кафедрою здійснено підготовку і випуск понад 2000 фахівців в області менеджменту.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 3 доктора економічних наук, 23 кандидата наук: 18 –економічних, 2 – технічних, 1 – фізико-математичних, 1 – педагогічних, 1 – наук з державного управління; 2 співробітника мають звання професора, 18 – доцента. Викладачі кафедри мають практичний міжнародний досвід та володіють англійською мовою, що дає змогу проводити навчання як українською, так і англійською мовами.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 8 з 8
  • Ескіз
    Документ
    Активізація командної роботи на підприємствах в умовах воєнного стану
    (ФОП Шпак В. Б., 2023-04-04) Яценко, Ольга Миколаївна; Горбунов, Микола Петрович
    З початком повномасштабного вторгнення керівники підприємств стикнулися з проблемою, до якої не можливо було заздалегідь підготуватися або скористатися вже готовими теоретичними і практичними порадами: збереження команди і активізація її подальшої роботи в умовах воєнного стану
  • Ескіз
    Документ
    Навчання персоналу як ефективний інструмент організаційного розвитку
    (Національний університет харчових технологій, 2021) Лінькова, Олена Юріївна
    У статті досліджено значення організаційного розвитку для забезпечення конкурентоспроможності. Запропоновано збалансовану модель організаційного розвитку на основі системи навчання, яка містить: дослідження ринкового попиту та споживчих цінностей; закріплення бізнес-моделі в стратегічному управлінні; аудит кадрового потенціалу; формування системи навчання за проектом навичок; запровадження структурного компоненту управління змінами на основі стратегічного лідерства. Ризиками використання збалансованої системи навчання в межах обраної бізнес-моделі є: підвищення амбіцій персоналу; складність оцінки результатів навчання; підготовка навчальних програм. Заходами щодо мінімізації ризиків запровадження збалансованої системи навчання є: командна робота; формування структурного підрозділу коучів; укладення довгострокових угод на визначені програми навчання; системи мотивації.
  • Ескіз
    Документ
    Робоча програма навчальної дисципліни "Основи менеджменту"
    (2022) Угрімова, Ірина Володимирівна
    Мета викладання дисципліни: формування у студентів сучасного управлінського мислення та системи знань у сфері менеджменту, їх використання в управлінській діяльності.
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки до самостійної роботи здобувачів з дисципліни "Лідерство та управління конфліктами"
    (2023) Маковоз, Оксана Сергіївна; Яценко, Ольга Миколаївна
    Навчальна дисципліна «Лідерство та управління конфліктами» належить до обов’язкової компоненти спеціальної (фахової) підготовки магістрів за спеціальністю 073 «Менеджмент» у сфері управління та адміністрування (галузь знань 07).
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні рекомендації до самостійної роботи студентів денного та заочного навчання з навчальної дисципліни "Бізнес-комунікації"
    (2022) Маковоз, Оксана Сергіївна; Нащекіна, Ольга Миколаївна
    Дисципліна «Бізнес-комунікації» спрямована на надання студентам комплексного бачення комунікації та їх ролі в бізнесі. Курс знайомить студентів з основоположними принципами ділових комунікацій і надає можливість розвивати та поглиблювати свої комунікативні навички. Навчальна дисципліна охоплює різні бізнес-ситуації, в яких ефективні комунікації мають першорядне значення і викладає підходи до планування, створення та передачі ділової інформації як всередині організації, так і між її зовнішніми зацікавленими сторонами, використовуючи різні канали комунікації.
  • Ескіз
    Документ
    Роль менеджменту в організаційному розвитку
    (Київський національний економічний університет ім. Вадима Гетьмана, 2020) Лінькова, Олена Юріївна
    Обґрунтовано, що успіх в бізнесі можливий за умови реалізації організаційного розвитку. При цьому актуальними проблемами менеджменту виступають: підбір кадрів; зміна стратегії; негнучкість структур; визначення критеріїв ефективності роботи. Для їх розв’язання запропоновано комплексний підхід на основі інструментальної і ціннісної складових.
  • Ескіз
    Публікація
    Особливості організації зв'язків з громадськістю для диверсифікованої компанії
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Брінь, Павло Володимирович; Грицовець, Альона Валентинівна; Меченкова, Наталія Михайлівна
    У статті розглянуто теоретико-методичні засади зв'язків з громадськістю та використання цього інструменту стратегічного маркетинг менеджменту для підвищення ефективності діяльності підприємства. Основною метою статті є дослідження організації зв'язків з громадськістю для диверсифікованої компанії на рівні корпоративної стратегії. У статті авторами доведено, що функції зв’язків з громадськістю розрізняються в залежності від рівня стратегії підприємства; традиційні підходи до зв'язків з громадськістю, як правило, зосереджуються на підтримці загального позитивного ставлення до компанії або її підрозділів, в той же час корпоративна стратегія диверсифікованої компанії повинна включати в себе окреме специфічне коло завдань зв'язків з громадськістю. У статті проведено аналіз позитивних та негативних рис диверсифікації. У якості позитивних рис диверсифікації виділено те, що при втіленні стратегії диверсифікації, по-перше, може існувати стратегічна відповідність між існуючим і новим різновидами бізнесу фірми, що є джерелом додаткової конкурентної переваги, по-друге, з'являється можливість маневрування інвестиціями в межах портфеля бізнесу фірми, по-третє, зменшується залежність фірми від діяльності на одному цільовому ринку. До недоліків стратегії диверсифікації можна від нести: складність пошуку резервного капіталу для освоєння нового виробництва, потреба у отриманні нових знань і навичок управлінського персоналу. Диверсифікована компанія потребує включення специфічних елементів зв'язків з громадськістю до власної корпоративної стратегії , а саме інформаційної підтримки дій щодо поглинання інших компаній, отримання синергічного ефекту та переливу ресурсів корпорації в найбільш перспективні галузі. У статті обґрунтовано, що основними елементи зв'язків з громадськістю на рівні корпоративної стратегії п овинні є подоланням опору з боку персоналу та суспільства щодо поглинання інших компаній; використання позитивного іміджу компанії для розвитку нового бізнесу та зменшення негативних наслідків закриття неефективних підрозділів компанії.
  • Ескіз
    Публікація
    Менеджмент
    (ТОВ "Друкарня Мадрид", 2019) Краснокутська, Наталія Станіславівна; Нащекіна, Ольга Миколаївна; Замула, Олена Василівна; Лінькова, Олена Юріївна; Гололобова, Олеся Миколаївна; Скотнікова, Любов Петрівна; Горбунов, Микола Петрович; Брінь, Павло Володимирович; Прохоренко, Олена Вікторівна; Ольховська, Оксана Ігорівна; Яценко, Ольга Миколаївна; Ковшик, Валентин Ігорович; Коптєва (Фадєєва), Ганна Миколаївна; Кабанець, Ірина Анатоліївна
    У навчальному посібнику розглянуто питання розвитку та сучасного стану менеджменту як практичної діяльності та наукового напряму. Визначено основні поняття та підходи в теорії організації, розкрито ключові елементи її культури. Особливу увагу приділено еволюції та основним функціям менеджменту, питанням влади та лидерства, самоменеджменту та управління часом. Розглянуто основні завдання та елементи управління результативністю організації, а також підходи до побудови систем її стратегічного вимірювання. Навчальний посібник призначено для студентів і викладачів економічних спеціальностей закладів вищої освіти, а також широкого кола практикуючих фахівців у сфері управління.