Кафедра "Менеджмент"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/7475

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/mto

Від грудня 2021 року кафедра має назву "Менеджмент", попередня назва – "Менеджмент та оподаткування".

Кафедра "Менеджмент та оподаткування" заснована у 1991 році, добре відомим в Україні організатором науки та освіти, доктором технічних наук, заслуженим діячем науки і техніки України, академіком Леонідом Миколайовичем Івіним та є першою в Україні кафедрою менеджменту.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". За понад 30-річний період кафедрою здійснено підготовку і випуск понад 2000 фахівців в області менеджменту.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 3 доктора економічних наук, 23 кандидата наук: 18 –економічних, 2 – технічних, 1 – фізико-математичних, 1 – педагогічних, 1 – наук з державного управління; 2 співробітника мають звання професора, 18 – доцента. Викладачі кафедри мають практичний міжнародний досвід та володіють англійською мовою, що дає змогу проводити навчання як українською, так і англійською мовами.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 27
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до самостійної роботи студентів з навчальної дисципліни "Міжнародний маркетинг"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Івахненко, Андрій Володимирович
    Важливими елементами, які розглядатимуться у курсі, є різноманітні інструменти та стратегії, що використовуються для досягнення успіху на міжнародних ринках. Студенти матимуть можливість вивчити вплив культурних, економічних та політичних чинників на маркетингові рішення, а також особливості ведення бізнесу в різних регіонах світу.
  • Ескіз
    Публікація
    Управління ризиками в інноваційних проєктах
    (ФОП Томенко Ю. І., 2023) Безверха, Анжеліка Ігорівна; Маковоз, Оксана Сергіївна
  • Ескіз
    Публікація
    Управління експортно-імпортними операціями суб’єктів ЗЕД
    (International Academy of Applied Sciences, 2023) Ананько, М. О.; Коптєва (Фадєєва), Ганна Миколаївна
  • Ескіз
    Документ
    Робоча програма навчальної дисципліни "Основи менеджменту"
    (2022) Угрімова, Ірина Володимирівна
    Мета викладання дисципліни: формування у студентів сучасного управлінського мислення та системи знань у сфері менеджменту, їх використання в управлінській діяльності.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до самостійної роботи студентів з курсу "Основи менеджменту"
    (2023) Яценко, Ольга Миколаївна; Ульянченко, Наталія Володимирівна
    Навчальна дисципліна «Основи менеджменту» належить до обов’язкової компоненти спеціальної (фахової) підготовки бакалаврів за спеціальністю 073 «Менеджмент» у сфері управління та адміністрування (галузь знань 07).
  • Ескіз
    Документ
    Вплив ефекту масштабу на рівень беззбитковості виробництва озимої пшениці
    (Атлант, 2016) Ульянченко, Наталія Володимирівна; Ковальова, Олена Василівна
  • Ескіз
    Публікація
    Концептуальні підходи оцінки інноваційного потенціалу підприємства
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Маковоз, Оксана Сергіївна; Кузьменко, Тетяна Сергіївна
    Складність інноваційного потенціалу підприємства як предмета дослідження та його багатогранність зумовлюють велику кількість підходів до його оцінки. Тому актуальним напрямом досліджень є розробка комплексного підходу щоб оперативно і повно діагностувати стан існуючого інноваційного потенціалу підприємства. Оцінка інноваційного потенціалу підприємства - це сукупність аналітичних процедур по визначенню його кількісних і якісних характеристик яка висловлює певне ставлення до цього об'єкту того, хто оцінює відповідно до вибраної системи відносин. Мінливе та динамічне бізнес-середовище вимагає активної інноваційної діяльності, яка забезпечує загальний розвиток підприємства, а також удосконалення або підтримку на необхідному рівні його конкурентоспроможності. При цьому ведення інноваційної діяльності супроводжується значними ризиками та загрозами. Оцінка та управління інноваційним потенціалом підприємства покликане знизити рівень ризиків та можливих наслідків від їх виникнення. Вказані процеси складаються з низки етапів, одним з яких є прийняття управлінських рішень щодо вибору та реалізації тієї чи іншої інноваційної стратегії. Управлінські рішення неможливі без достовірної та повної інформації про об’єкт керування. У свою чергу визначення підприємством стратегії розвитку залежить від основних характеристик наявного інноваційного потенціалу підприємства, який є необхідною умовою інноваційної діяльності та виступає у якості вирішального фактору підвищення конкурентоспроможності підприємства. Тому, щоб об’єктивно оцінити поточну ситуацію, знайти конкурентні переваги та підвищити результативність управління підприємством загалом необхідно проаналізувати наявний інноваційний потенціал та виявити резерви ефективності. Предметом дослідження та аналізу є інноваційний потенціал підприємства та його компоненти. Основна мета статті – сформулювати та обґрунтувати концептуальні підходи до оцінки інноваційного потенціалу підприємства.
  • Ескіз
    Публікація
    Оцінка захищеності бізнес-процесів підприємств торгівлі з урахуванням реалізації інтересів стейкхолдерів
    (ТОВ "Стильна типографія", 2021) Коптєва (Фадєєва), Ганна Миколаївна
  • Ескіз
    Публікація
    Класифікація підходів до оцінки економічної безпеки підприємства
    (2020) Коптєва (Фадєєва), Ганна Миколаївна
    У статті досліджено та узагальнено сучасні підходи до оцінки економічної безпеки підприємства, їхній зміст, переваги та обмеження. Відсутність єдиного підходу до визначення класифікаційних ознак підходів до оцінки рівня економічної безпеки підприємства ускладнює обґрунтування вибору підходу та дає змогу стверджувати, що кожний із них має певні обмеження у використанні підприємством. Із метою формування методологічного підґрунтя процесу такої оцінки удосконалено класифікацію підходів до оцінки економічної безпеки підприємства та методичного забезпечення з урахуванням особливостей його бізнес-процесів. Найбільш прийнятним підходом до оцінки економічної безпеки підприємства, на нашу думку, є процесний підхід. Виявлено, що особливості бізнес-процесів торговельних підприємств пояснюються характером створюваної цінності та мають специфічні види загроз, що зумовлюють існування різних складників економічної безпеки. Таким чином, економічна безпека підприємства виступає наслідком, результатом правильно вибудованих та налагоджених бізнес-процесів.
  • Ескіз
    Публікація
    Особливості формування методичного інструментарію оцінки економічної безпеки бізнес-процесів торговельних підприємств
    (Видавничий дім "Гельветика", 2020) Коптєва (Фадєєва), Ганна Миколаївна
    У статті проаналізовано наявні методичні підходи до оцінювання рівня економічної безпеки підприємства. Обґрунтовано вартісно-орієнтований підхід до комплексного оцінювання рівня економічної безпеки бізнес-процесів торговельного підприємства. Крім того, оцінювання рівня економічної безпеки бізнес-процесів торговельних підприємств, на наш погляд, має проводитися за певними етапами, яким притаманні комплексність, системність, використання інструментарію для здійснення розрахунків, врахування впливу факторів внутрішнього й зовнішнього середовища тощо. Розроблена авторська модель оцінювання економічної безпеки бізнес-процесів торговельного підприємства є уніфікованою та комплексною, а також дає змогу ґрунтовно, тобто з урахуванням складності ієрархічної системи економічної безпеки, здійснювати розрахунки та приймати ефективні управлінські рішення задля забезпечення економічної безпеки підприємства.