Кафедра "Менеджмент"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/7475

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/mto

Від грудня 2021 року кафедра має назву "Менеджмент", попередня назва – "Менеджмент та оподаткування".

Кафедра "Менеджмент та оподаткування" заснована у 1991 році, добре відомим в Україні організатором науки та освіти, доктором технічних наук, заслуженим діячем науки і техніки України, академіком Леонідом Миколайовичем Івіним та є першою в Україні кафедрою менеджменту.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". За понад 30-річний період кафедрою здійснено підготовку і випуск понад 2000 фахівців в області менеджменту.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 3 доктора економічних наук, 23 кандидата наук: 18 –економічних, 2 – технічних, 1 – фізико-математичних, 1 – педагогічних, 1 – наук з державного управління; 2 співробітника мають звання професора, 18 – доцента. Викладачі кафедри мають практичний міжнародний досвід та володіють англійською мовою, що дає змогу проводити навчання як українською, так і англійською мовами.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 8 з 8
  • Ескіз
    Документ
    Штучний інтелект як цифровий інструмент ефективного функціонування бізнесу
    (Національний університет "Києво-Могилянська академія", 2024) Шматько, Наталія Михайлівна; Яковенко, С. В.
  • Ескіз
    Документ
    Examining the ethical considerations of using artificial intelligence in business management
    (Видавничий дім "Гельветика", 2024) Ivchyk, Vasyl; Shmatko, Nataliia
    This article is about ethical considerations surrounding the integration of artificial intelligence (AI) in business management. As AI technologies become increasingly ubiquitous in decision-making processes and operational functions, businesses face a myriad of ethical challenges. From concerns about algorithmic bias and transparency to implications for the workforce and data privacy, the ethical implications of AI in business management are profound and multifaceted. This comprehensive analysis explores real-world examples, ethical frameworks, and best practices to help businesses navigate these challenges responsibly. By addressing these ethical dilemmas head-on, businesses can leverage the benefits of AI while upholding ethical principles and societal values.
  • Ескіз
    Публікація
    Ризики впровадження цифрових технологій в управлінні бізнес-процесами
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Лисенко, Сергій Миколайович; Маковоз, Оксана Сергіївна
  • Ескіз
    Публікація
    Цифрові інструменти управління персоналом
    (Державний біотехнологічний університет, 2024) Маковоз, Оксана Сергіївна; Лисенко, Сергій Миколайович
  • Ескіз
    Публікація
    Інтернет речей (IOT) у цифровій трансформації бізнес-процесів IT компаній
    (Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, 2024) Лисенко, Сергій Миколайович; Маковоз, Оксана Сергіївна
  • Ескіз
    Документ
    Towards ethical and sustainable development in business management with AI
    (NGO "European Scientific Platform", 2024) Ivchyk, V. V.
    This article considers into the ethical considerations surrounding the integration of artificial intelligence (AI) in business management. As AI becomes more prevalent in decisionmaking and operations, businesses encounter numerous ethical challenges. These include concerns about algorithmic bias, transparency, workforce implications, and data privacy. The ethical implications of AI in business are complex and far-reaching. This thorough analysis examines realworld examples, ethical frameworks, and best practices to help businesses responsibly navigate these challenges. By proactively addressing these ethical dilemmas, businesses can harness the advantages of AI while maintaining ethical standards and societal values.
  • Ескіз
    Публікація
    Управління персоналом в умовах цифрової економіки
    (МЕДОБОРИ-2006, 2018) Маковоз, Оксана Сергіївна; Передерій, Тетяна Сергіївна
    Сьогодні існує безліч перепон активізації впровадження цифрової економіки Україні. Головна проблема цифровізації України це фрагментарність, брак системності, послідовності, завершеності, узгодженості між ухваленням нормативно-правових актів і подальшою розробкою механізмів їх реалізації. Проведено аналіз цифровізації роботи персоналу, сукупність законодавчих та нормативних документів у сфері цифрової економіки має багато прогалин і суперечностей. Тому всілякі ініціативи щодо впровадження цифрової економіки в Україні поки що залишаються в проектній стадії. Для удосконалення державного управління цим процесом, перш за все, потрібно узгодити основні стратегічні задачі з механізмами їх реалізації та нормативно-правовою базою в Україні. Визначального значення в управлінні персоналом для впровадження цифрової економіки в Україні набуває механізм координації зусиль усіх зацікавлених сторін – представників державної влади, підприємств, закладів освіти і наукових організацій. Саме персонал підприємств виступає в якості ключового чиннику виробництва в усіх сферах економічної діяльності, що підвищує конкурентоспроможність продукції, рівень життя населення, забезпечує економічне зростання і національний суверенітет держави.
  • Ескіз
    Документ
    Сучасні тенденції розвитку маркетингу
    (НТУ "ХПІ", 2012) Соколенко, Володимир Анатолійович; Поляк, Антон Володимирович
    У статті основна увага приділена аналізу сучасних тенденцій розвитку маркетингу в контексті революційних змін у сфері цифрових технологій. Виділені найбільш важливі проблеми, які сьогодні впливають на роботу маркетологів. Досліджені нові можливості та способи вирішення завдань маркетингу