Кафедра "Менеджмент"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/7475

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/mto

Від грудня 2021 року кафедра має назву "Менеджмент", попередня назва – "Менеджмент та оподаткування".

Кафедра "Менеджмент та оподаткування" заснована у 1991 році, добре відомим в Україні організатором науки та освіти, доктором технічних наук, заслуженим діячем науки і техніки України, академіком Леонідом Миколайовичем Івіним та є першою в Україні кафедрою менеджменту.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". За понад 30-річний період кафедрою здійснено підготовку і випуск понад 2000 фахівців в області менеджменту.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 3 доктора економічних наук, 23 кандидата наук: 18 –економічних, 2 – технічних, 1 – фізико-математичних, 1 – педагогічних, 1 – наук з державного управління; 2 співробітника мають звання професора, 18 – доцента. Викладачі кафедри мають практичний міжнародний досвід та володіють англійською мовою, що дає змогу проводити навчання як українською, так і англійською мовами.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 8 з 8
  • Ескіз
    Публікація
    Вибір між сталим розвитком та корпоративною соціальною відповідальністю у міжнародному бізнесі
    (Одеський національний економічний університет, 2022) Зубкова, Аліна Болеславівна; Макаренко, Анастасія Борисівна; Місюня, Руслан Михайлович; Майгурова, Дар'я Сергіївна; Водяхіна, Маргарита Олегівна; Ігнатова, Анастасія А.
    У статті проведено дослідження існуючих підходів до трактування понять сталий розвиток та корпоративна соціальна відповідальність. Проаналізовано проблему відсутності єдиного поняттєвого апарату у вітчизняному науковому просторі. Надано характеристику сучасних тенденцій щодо розвитку концепції корпоративної соціальної відповідальності та її зв’язку з поняттям ESG. Було проаналізовано визначення різних авторів таких понять як «сталий розвиток» та «корпоративна соціальна відповідальність». Авторами надано узагальнену еволюційну систему понять «сталий розвиток», «корпоративна соціальна відповідальність», «екологічне, соціальне, корпоративне управління» та описано процес їх розвитку та взаємозв’язку. У статті розглянуто вплив концепцій сталого розвитку та корпоративної соціальної відповідальності на діяльність компаній в контексті міжнародного бізнесу.
  • Ескіз
    Публікація
    How does CSR affect financial performance: the role of mediating variables
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023-05) Nashchekina, O. M.; Tymoshenkov, Ihor Vladyslavovych
  • Ескіз
    Публікація
    Corporate Social Responsibility as an Additional Source of Competitive Advantage in the Globalized Economic
    (Харківський національний університет внутрішніх справ, 2022) Brin, P. V.; Nehme, M. N.; Lardo, Alessandra
  • Ескіз
    Публікація
    Corporate social responsibility assessment: approaches and challenges
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Nashchekina, O. N.; Tymoshenkov, I. V.
  • Ескіз
    Публікація
    Creating value for society: CSR practices of food and beverage companies in Nigeria
    (Східноєвропейський центр наукових досліджень, 2020) Nwafor, Franklin Nnemeka; Nashchekina, O. N.
  • Ескіз
    Публікація
    Aligning the Interests of Business and Society: Shared Value, Integrated Value, And Corporate Social Responsibility
    (Видавничий дім "Інжек", 2020) Nashchekina, O. M.; Nwafor, Franklin Nnemeka; Tymoshenkov, I. V.
    The evolution of CSR is largely the history of reconciling economic goals of business and social goals of society. Relatively recent CSR related concepts “creating shared value” (CSV) and “integrated value creation” (IVC) aim at aligning interests of business and society by producing economic and social value simultaneously. The purpose of this article is to compare the CSV and IVC concepts and show their relation to CSR. In particular, we discuss whether CSV and IVC can be regarded as substitutes for CSR, varieties of CSR or completely new paradigms, and come to the conclusion that the positioning of both concepts depends on how broadly CSR is defined. We summarize major criticisms of the CSV concept and provide our own vision of the strengths and limitations of both concepts, showing why at least the CSV concept cannot supplant CSR. Comparing CSV and IVC, we focus on the differences between them and show that IVC represents a more fundamental shift in business philosophy and aims at a deeper and system-wide rather than local and fragmentary integration within society. We maintain that the CSV and IVC ideas can and should be used in strategic planning as inspiration for innovative thinking, as guidelines for increasing business competitiveness and societal well-being. We also point out the need for refining methodological frameworks for the practical implementation of the CSV and IVC ideas.
  • Ескіз
    Публікація
    The Role Blockchain Can Play in Transforming CSR in a Decentralized Management System
    (ТОВ "Планета-Прінт", 2021) Nwafor, Franklin Nnemeka; Nashchekina, O. N.
  • Ескіз
    Публікація
    Modern tendencies in CSR audit
    (Vydavatel'stvo EKONÓM, Czech Republic, 2021) Brin, P. V.; Nehme, M. N.
    The concept of corporate social responsibility is a renewable concept, as it keeps pace with the economic, social and environmental requirements to maintain the sustainability of profits, human values and ecological life. Starting with philanthropic initiatives, passing through the expansion od academic theories and models, and linked with international conferences, the concept of CSR has evolved to become equivalent to the sustainability concept. CSR report and audit and their correlation with UNGC principles are considered as most recent trends investigated by scholars in the ethical field. For that, the article demonstrated the feasibility of CSR and audit in enhancing competitiveness, raising profitability, reducing production costs, shareholder satisfaction and stakeholder loyalty.