Кафедра "Менеджмент"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/7475

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/mto

Від грудня 2021 року кафедра має назву "Менеджмент", попередня назва – "Менеджмент та оподаткування".

Кафедра "Менеджмент та оподаткування" заснована у 1991 році, добре відомим в Україні організатором науки та освіти, доктором технічних наук, заслуженим діячем науки і техніки України, академіком Леонідом Миколайовичем Івіним та є першою в Україні кафедрою менеджменту.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". За понад 30-річний період кафедрою здійснено підготовку і випуск понад 2000 фахівців в області менеджменту.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 3 доктора економічних наук, 23 кандидата наук: 18 –економічних, 2 – технічних, 1 – фізико-математичних, 1 – педагогічних, 1 – наук з державного управління; 2 співробітника мають звання професора, 18 – доцента. Викладачі кафедри мають практичний міжнародний досвід та володіють англійською мовою, що дає змогу проводити навчання як українською, так і англійською мовами.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Маркетингові складові підприємницького потенціалу як підґрунтя до масштабування бізнесу
    (2019) Солопун, Наталія Миколаївна
    У статті розглянуто актуальні питання формування підприємницького потенціалу у сучасних умовах господарювання із залученням інструментів маркетингу з метою розширення горизонтів господарчої діяльності суб’єктів підприємницької діяльності. Зокрема в роботі розглянуто важливу роль підприємницького потенціалу для підприємств будь-якої організаційно-правової форми господарювання. Досліджено погляди видатних вчених на теоретичні аспекти підприємницького потенціалу, розглянуто питання важливої ролі масштабування бізнесу як запоруки досягнення стійких конкурентних позицій на ринку. У роботі підкреслено важливу роль активного розвитку чинників, що визначають розвиток людського капіталу, зокрема креативність, інтелект, інноваційність, здатність до ризику тощо. У роботі визначено, що головною причиною, через яку бізнес у процесі масштабування зазнає невдачі, це хибне або не достатньо точне розуміння ідей свого бізнесу. Тому у статті запропоновано використання новітніх підходів до удосконалення власної присутності на ринку, зокрема через трансформування підприємницького потенціалу, якого можливо досягти за допомогою маркетингових складових підприємницької діяльності. Зокрема запропоновано використання «людино-центричного підходу» до формування сучасного напряму формування взаємовідносин з клієнтами та підкреслено факт, який свідчить про трансформаційні перетворення сучасної економіки від ринку товарів до ринку вражень, що призводить до подальшого зростання важливості такої групи показники цінності для клієнта, як Customer Value, зокрема такого її сучасного елементу, як клієнтський досвід (Customer Experience). Крім того, у запропонованій роботі відзначено важливу роль у структурі підприємницького потенціалу таких його якостей, як фізична привабливість (айдентика бренду тощо), інтелектуальність, комунікабельність, емоційність, персональність, моральність тощо. Підкреслено необхідність впровадження як нових інструментів виробництва і пропозиції цінності (CX-design), так і сучасних моделей управління даним процесом (CX-management).
  • Ескіз
    Документ
    Підприємницький потенціал торговельного підприємства: зміст, особливості та чинники формування
    (Полтавський університет економіки і торгівлі, 2013) Краснокутська, Наталія Станіславівна; Бубенець, Ірина Георгіївна
    Розглянуто підходи до дефініції підприємницького потенціалу підприємства та визначено його сутність. Виявлено особливості формування підприємницького потенціалу торговельного підприємства; розкрито зміст чинників і запропоновано систему принципів його формування.
  • Ескіз
    Документ
    Предпринимательский потенциал в контексте эволюции теории предпринимательства
    (Видавничий дім "ІНЖЕК", 2014) Краснокутская, Наталия Станиславовна; Бубенец, Ирина Георгиевна
    Цель статьи состоит в исследовании эволюции теории предпринимательства, этапизации этого процесса с выделением тех изменений, которые произошли в понимании характерных особенностей и предназначения предпринимателя и предпринимательского потенциала. Анализируя, систематизируя и обобщая научные труды многих ученых, была рассмотрена эволюция теории предпринимательства, систематизированы взгляды исследователей и определены характерные черты предпринимателя. В результате проведенного исследования выделены этапы эволюции теории предпринимательства. Определены отличительные особенности предпринимателя как носителя предпринимательского потенциала в контексте эволюции теории предпринимательства. Обосновано, что понимание содержания предпринимательского потенциала определяется возможностями создавать ценностное предложение, обусловленными наличием ресурсов, способностей и компетенций. Придерживаясь выделенных положений о зависимости характерных признаков предпринимательского потенциала от особенностей развития не только теории предпринимательства, но и национальных экономик, перспективы дальнейших исследований состоят в определении отличительных черт, присущих предпринимателям в условиях украинских реалий.