Кафедра "Менеджмент"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/7475

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/mto

Від грудня 2021 року кафедра має назву "Менеджмент", попередня назва – "Менеджмент та оподаткування".

Кафедра "Менеджмент та оподаткування" заснована у 1991 році, добре відомим в Україні організатором науки та освіти, доктором технічних наук, заслуженим діячем науки і техніки України, академіком Леонідом Миколайовичем Івіним та є першою в Україні кафедрою менеджменту.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". За понад 30-річний період кафедрою здійснено підготовку і випуск понад 2000 фахівців в області менеджменту.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 3 доктора економічних наук, 23 кандидата наук: 18 –економічних, 2 – технічних, 1 – фізико-математичних, 1 – педагогічних, 1 – наук з державного управління; 2 співробітника мають звання професора, 18 – доцента. Викладачі кафедри мають практичний міжнародний досвід та володіють англійською мовою, що дає змогу проводити навчання як українською, так і англійською мовами.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 7 з 7
  • Ескіз
    Документ
    Визначення розміру руху маси додаткового продукту в робочому дні як міри особистої відповідальності за впровадження інновацій
    (ФОП Головко О. А., 2018) Кабанець, Ірина Анатоліївна
    У статті визначено методичні засади виміру інноваційної активності персоналу розміром відносного руху маси додаткового продукту в робочому дні. За точку відліку приймається розмір потенційно додаткового капіталу, визначеного потенційною інноваційною активністю персоналу ще до початку виробничого процесу. Обґрунтовано еталон руху маси додаткового продукту в робочому дні, розмір якого еквівалентний умовній грошовій масі, прийнятої за одиницю економічного часу як personal capital. Оптимізація відхилення фактичного руху маси додаткового продукту від еталонного значення приймається як критерій особистої відповідальності за наслідки інноваційної активності.
  • Ескіз
    Публікація
    Використання штучних нейронних мереж для прогнозування логістичних витрат машинобудівних підприємств
    (ДВНЗ "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури", 2016) Ковшик, Валентин Ігорович
    В статті розглядається можливість застосування штучних нейронних мереж для прогнозування логістичних витрат на основі інформації про витрати попередніх періодів. Запропоновано використання тришарової мережі з навчанням за методом зворотного розповсюдження помилки. Визначено оптимальну конфігурацію такої нейронної мережі для використання з щомісячною інформацією щодо логістичних витрат машинобудівних підприємств.
  • Ескіз
    Публікація
    Фасетна класифікація логістичних витрат промислових підприємств
    (Тернопільський національний економічний університет, 2014) Гаврись, Олександр Миколайович; Ковшик, Валентин Ігорович
    В статті розглядаються можливості і проблеми класифікації логістичних витрат промислових підприємств. Вивчено основні класифікаційні ознаки, за якими відбувається групування цих витрат, наведені у науковій літературі з цього питання. Досліджено існуючі класифікації, в тому числі багатокритеріальні та багаторівневі. Зазначається важливість системи класифікації витрат для розробки ефективного підходу до управління ними, що є передумовою прибутковості та конкурентоспроможності підприємства. Мета. Метою роботи є розробка класифікації логістичних витрат промислового підприємства, яка б відповідала потребам управління та обліку відповідних витрат, а також потребам подальших наукових досліджень в цій сфері. Дослідження має на меті вдосконалення існуючої теоретичної бази з питань управління логістичною діяльністю промислових підприємств та управління витратами. У дослідженні використано метод порівняльного аналізу існуючих класифікацій логістичних витрат, а також окремі елементи частотного кількісного аналізу досліджених літературних джерел для визначення ключових класифікаційних ознак, а також для уточнення вичерпного списку категорій для групування витрат за логістичними функціями. За результатами дослідження запропоновано застосування фасетної класифікації логістичних витрат із застосуванням трьох паралельних класифікаційних ознак: фаза логістичного процесу (постачання, виробництво, розподіл), логістичні функції (транспортування, складування, обробка замовлень тощо), а також змінюваність витрат у часі відносно обсягів виробництва та матеріальних і інформаційних потоків, що оброблюються (змінні та постійні витрати). Розкрито переваги застосування фасетної класифікації у сфері обліку та управління витратами перед традиційним ієрархічним підходом. Уточнено класифікацію логістичних витрат за логістичними функціями. Пропонується виділити вісім основних груп витрат за цією ознакою: транспортування, складування, управління запасами, обробка замовлень, інформаційна підтримка та комунікації, пакування, адміністративні та інші витрати. Наводяться можливі шляхи подальшого застосування запропонованої фасетної класифікації у практичній діяльності підприємств та наукових дослідженнях з питань управління логістичними витратами.
  • Ескіз
    Публікація
    Прийняття управлінських рішень у контексті управління логістичними витратами
    (Міжнародний гуманітарний університет, 2016) Гаврись, Олександр Миколайович; Ковшик, Валентин Ігорович
    У статті розглядаються питання використання методів та підходів до прийняття рішень у сфері управління логістичними витратами широкого спектру підприємств. Розглянуто існуючі підходи до прийняття рішень. Пропонується використання комплексного підходу з використанням алгоритмів побудови дерев прийняття рішень, кореляційно-регресійного аналізу та методів динамічного програмування.
  • Ескіз
    Публікація
    Інформаційні технології в контексті управління логістичними витратами промислових підприємств
    (Хмельницький національний університет, 2015) Ковшик, Валентин Ігорович
    В статті розглядаються можливості та шляхи застосування інформаційних технологій в процесі управління витратами логістики на промислових підприємствах. Спираючись на аналіз теоретичних та практичних підходів до організації інформаційної інфраструктури в сфері логістики та управління витратами, в роботі пропонується методичний підхід до створення комп'ютеризованої системи управління витратами, окреслюються особливості та принципи її функціонування. Цей підхід покликаний забезпечити вдосконалення обміну інформацією між підрозділами підприємства незалежно від організаційної структури, збереження та аналіз даних з метою контролю та оптимізації логістичних витрат. Передбачається використання обліку витрат за видами діяльності (activity-based costing) як основного методу калькуляції та аналізу витрат. Запропонований підхід може бути використано на підприємствах різних галузей промисловості України.
  • Ескіз
    Публікація
    Алгоритм вибору підходу до управління логістичними витратами підприємства
    (НТУ "ХПІ", 2014) Ковшик, Валентин Ігорович
    В статті розглядається проблема вибору підходу до управління витратами логістичної діяльності промислових підприємств. На основі аналізу літературних джерел визначено основні підходи і методи обліку, аналізу та контролю витрат, що можуть використовуватися в логістиці такі, як методи повних та прямих витрат, управління витратами за видами діяльності тощо. Виявлено їхні основні характеристики та критерії їх застосування. Пропонується алгоритм вибору підходу до управління логістичними витратами підприємств та відповідне дерево прийняття рішень, побудоване із застосуванням ID3 алгоритму на основі отриманої інформації.
  • Ескіз
    Публікація
    Система показників ефективності маркетингової логістики підприємства
    (НТУ "ХПІ", 2013) Зубкова, Аліна Болеславівна; Ковшик, Валентин Ігорович
    У статті розглядаються основні напрямки оцінки ефективності ланцюгів постачання і висвітлюються основні проблеми, що виникають в процесі оцінки маркетингової логістики підприємства. За результатами дослідження з використанням методів контент-аналізу наводиться розроблена система показників ефективності маркетингової логістики, яка може бути використана в практичній діяльності підприємств.