Кафедра "Менеджмент"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/7475

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/mto

Від грудня 2021 року кафедра має назву "Менеджмент", попередня назва – "Менеджмент та оподаткування".

Кафедра "Менеджмент та оподаткування" заснована у 1991 році, добре відомим в Україні організатором науки та освіти, доктором технічних наук, заслуженим діячем науки і техніки України, академіком Леонідом Миколайовичем Івіним та є першою в Україні кафедрою менеджменту.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". За понад 30-річний період кафедрою здійснено підготовку і випуск понад 2000 фахівців в області менеджменту.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 3 доктора економічних наук, 23 кандидата наук: 18 –економічних, 2 – технічних, 1 – фізико-математичних, 1 – педагогічних, 1 – наук з державного управління; 2 співробітника мають звання професора, 18 – доцента. Викладачі кафедри мають практичний міжнародний досвід та володіють англійською мовою, що дає змогу проводити навчання як українською, так і англійською мовами.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Guidelines for the internal and external students’ self-study in International Entrepreneurship course
    (National Technical University "Kharkiv Polytechnic Institute", 2022) Zubkova, Alina Boleslavivna
    Guidelines for the internal and external students’ self-study in the International Entrepreneurship course for Master of Science in 07307 International Business
  • Ескіз
    Документ
    Сучасний погляд на інвестиції як на есенціальну частину бізнес-активності
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2020) Солопун, Наталія Миколаївна; Пономарьова, Надія Володимирівна
    У запропонованій роботі розглянуто актуальне питання змін у сфері інвестування через подальше впровадження новітніх електронних технологій і настання епохи «Індустріалізації 4.0», яка охоплює нові площини функціонування світу. Цифрове проєктування, віддалене налаштування обладнання на виробництві, автоматичне замовлення необхідних компонентів і логістика готового продукту на шляху до кінцевого клієнта тощо. Це далеко неповний перелік сфер застосування новітніх електронних технологій. У зв’язку з цим необхідно зробити спробу розгляду сучасних варіантів здійснення інвестиційної діяльності. Методика дослідження: метод діалектичного пізнання – для гнучкого, критичного та послідовного розгляду теорії інвестицій; метод абстрагування – для відокремлення від несуттєвих ознак питання, що вивчається, з одночасним виділенням тих властивостей, що є важливими для даного дослідження; теоретичного узагальнення та загальні логічні прийоми пізнання – для розгляду існуючої інформації щодо вказаного питання. Результати дослідження: Сьогоднішні інвестиційні проєкти мають подвійний фунціонал і вирішують два достатньо суперечливі завдання. З одного боку, інвестиційний проєкт покликаний приносити гроші власнику й одночасно має бути корисним для клієнта та для суспільства. Тому підприємці сьогодні не завжди мають за мету отримання максимального сегменту ринку та подібні цілі. Сучасні проєкти (стартапи, краудінвестінг тощо) спрямовані, можливо, на менший масштаб, але на більш глобальні задачі, зокрема, соціально орієнтованого змісту. З вирішення важливих задач на локальному рівні виходить вирішення задач для людства в цілому. Тому розглянуті у запропонованій роботі новітні способи вкладення ресурсів представляють інтерес як з наукової, так і з практичної точки зору. Наукова новизна: у запропонованій роботі представлено авторський погляд на теорію інвестування, зокрема, виділено такі поняття, як «стартап», «краудінвестінг», «філтех-проєкт» тощо як окремі сучасні прояви можливого вкладення інвестиційних коштів. У статті підкреслено важливу та актуальну для сучасного суспільства роль соціально орієнтованої спрямованості інвестиційних проєктів, яка сьогодні найчастіше й проявляється саме у таких формах інвестування, які зазначено у роботі. Практична значущість результатів проведеного дослідження полягає у тому, що удосконалені теоретичні аспекти інвестування нададуть змогу потенційним інвесторам приймати більш обґрунтовані рішення у процесі інвестиційної діяльності та пошуку об’єктів для вкладення ресурсів й, зокрема, приєднатися до соціально-відповідальної спрямованості сучасного бізнесу, яка сьогодні розвивається поряд з розвитком діджиталізації і виступає повноправним атрибутом інвестування в умовах «Індустріалізації 4.0».
  • Ескіз
    Публікація
    Design thinking as a start-up business planning strategy
    (Państwowa Wyższa Szkoła Techniczno-Ekonomiczna im. ks. Bronisława Markiewicza w Jarosławiu, 2021) Makovoz, Oksana; Vnukova, Nataliya; Vakareva, Yelyzaveta; Kuzmenko, Tatiana
    This article discusses the peculiarities of startup success and the influence of design thinking, which is based on the methodology of solution design with a focus on human consumers, as the end user of a product or service. The startup is the first necessary stage of the life cycle of innovation. In order for the innovation to be successful, the design thinking methodology is used, which increases the predictability of success, speed of market entry and reduction of investment risks in the innovation. Actively working system of support for start-ups is the basis of active innovation activities, increasing the volume of innovative products, export of high-tech products. Development of startup projects is widespread abroad. It was found that the peculiarity of these successful projects is that they bring high profits, as well as raise the level of the economy in their countries. It is stated that it is important to study the issue of successful launch and implementation of startups through the structures that contribute to their development. Moreover, it is obvious that design thinking is the most successful methodology for creating innovations, which is actively used by various world-renowned companies. This article formulates a methodological model of design thinking for the main characteristics of startup success. The implementation of this model includes the following steps: generalization of the "startup" concept, generalization of the "design thinking" concept, identification of the stages of the startup life cycle, systematization of the key components of successfully realized startups, and analysis of the design thinking capabilities of the startup.