Кафедра "Видобування нафти, газу та конденсату"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/927

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/dngik

Кафедра "Видобування нафти, газу та конденсату" була заснована в 2010 році для підготовки спеціалістів в нафтогазовій промисловості.

Характерною рисою діяльності кафедри "Видобування нафти, газу та конденсату" є постійний зв'язок з підприємствами та організаціями-замовниками фахівців. Випускники кафедри працюють у галузі видобування, транспортування, використання та реалізації нафти і газу, а також великої кількості сировини, отриманої при їх технологічній переробці.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту хімічних технологій та інженерії Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора технічних наук, 3 кандидата технічних наук; 2 співробітника мають звання професора, 1 – доцента, 1 – старшого наукового співробітника.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Розвиток медіакомпетентності як сучасна педагогічна стратегія
    (Видавничий дім Дмитра Бураго, 2019) Онкович, Ганна Володимирівна; Білецький, Володимир Стефанович
    Стаття присвячена важливості залучення до навчального процесу, формування професійної компетентності, саморозвитку вчителя, практичного досвіду викладачів на прикладі їхніх блогів, веб-сторінок в соціальній мережі тощо. Дослідники висвітлюють медіадидактику старих, нових і сучасних ЗМІ, говорять про її складові, виділяють нові поняття, терміни. Аналіз як метод дослідження показав історію та прогресивний розвиток медіаосвіти та медіадидактики у світі. Педагогічна спільнота в даний час говорить про новітні галузі медіадидактики, виправдовує і вводить терміни "блогодидактика" (педагогічна, предметна, наукова, навчально-наукова), вікідидактика та інші. Тематичні сторінки на Facebook успішно функціонують, вони стали платформами для обміну кращими практиками українських медіа-просвітників. Мова йде про практичний розвиток медіадидактики вищої, середньої, початкової школи, позашкільної роботи, навколишнього середовища тощо. Наявні відповідні практики, відсутні наукові розробки та узагальнення. Цей процес зараз активний.