Кафедра "Видобування нафти, газу та конденсату"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/927

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/dngik

Кафедра "Видобування нафти, газу та конденсату" була заснована в 2010 році для підготовки спеціалістів в нафтогазовій промисловості.

Характерною рисою діяльності кафедри "Видобування нафти, газу та конденсату" є постійний зв'язок з підприємствами та організаціями-замовниками фахівців. Випускники кафедри працюють у галузі видобування, транспортування, використання та реалізації нафти і газу, а також великої кількості сировини, отриманої при їх технологічній переробці.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту хімічних технологій та інженерії Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора технічних наук, 3 кандидата технічних наук; 2 співробітника мають звання професора, 1 – доцента, 1 – старшого наукового співробітника.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Сучасні тенденції розвитку інтернет-дидактики у технічній вищій освіті
    (Донецьке відділення Наукового товариства імені Шевченка, 2024) Білецький, Володимир Стефанович; Онкович, Ганна Володимирівна; Онкович, Артем Дмитрович
    Автори аналізують сучасні тенденції розвитку інженерної інтернет-дидактики. Першою тенденцією є поширення інтернет-дидактики на енергетичну інженерію (нафтогазова інженерія, електротехніка тощо). Другою – поєднання вікі-, кіно-, сайто-, блого-, вебінародидактики та електронних бібліотек у сучасній університетській освіті і науці, що приносить позитивний синергетичний ефект. Третьою – поширеність он-лайн курсів лекцій. Четверта – застосування інженерної інтернет-дидактики. як інструменту створення нової навчальної літератури. П᾽ята тенденція – застосування складників інтернет-дидактики як бази для створення спецкурсів з професійно орієнтованої медіаосвіти
  • Ескіз
    Документ
    Аналіз розвитку блогодидактики у нафтогазовій інженерії України
    (LLC Scientific Publishing Center "InterConf", 2024) Білецький, Володимир Стефанович; Онкович, Ганна Володимирівна; Ткаченко, Микола Володимирович
    Аналіз набутого досвіду професійно–орієнтованих сторінок в соціальній мережі Фейсбук на прикладі нафтогазової галузі. Для досягнення поставленої мети автори ставлять завдання – порівняти стан одного з найбільш розвинених у мережі Фейсбук фахово-орієнтованого українського ресурсу «Нафтогазова освіта» у 2019 і 2023 роках і на основі цього зробити висновки стосовно його розвитку. Методика. Огляд, контент–аналіз фахових блогів у ресурсі Фейсбук. Результати. На прикладі підготовки спеціалістів для нафтогазової сфери висвітлено результати використання інженерної блогодидактики, зокрема, Фейсбуку, в освітньому процесі з метою розвитку медіакомпетентності фахівців. Наукова новизна. Введено в науковий обіг інформацію про досвід застосування фахових блогів з нафтогазової справи у соціальній мережі. Виконано порівняльний аналіз даних контент–аналізу блогу «Нафтогазова освіта» у 2019 і 2023 роках, показано ефективність блогу, його якісні і кількісні показники. Практична значимість. Подано конкретну інформацію з практики створення і застосування фахового блогу нафтогазового спрямування «Нафтогазова освіта» у Фейсбук.
  • Ескіз
    Документ
    Інженерна блогодидактика у нафтогазовій справі: динаміка розвитку
    (Scientific Publishing Center "InterConf", 2023-05) Білецький, Володимир Стефанович; Онкович, Ганна Володимирівна; Ткаченко, Микола Володимирович; Торопчинова, Катерина Леонідівна
    Автори розглядають динаміку розвитку спеціалізованих сторінок соціальної мережі "Фейсбук" як засобу для впровадження інженерної блогодидактики у навчальний процес вищої технічної школи. Виконано порівняльний контент-аналіз блогу "Нафтогазова освіта" у 2019 і 2023 році. Показано перспективність розвитку освітньо-інформаційних блогів мережі "Фейсбук" зі спеціальності "Нафтогазова інженерія". Зокрема, за моніторинговий період кількість учасників блогу зросла на 79%, публікаційна активність збільшилася на 40%, кількість переглядів за моніторинговий період у 2023 р. у 11 разів вища (2019 р. – 9,4 тис., у 2023 р. – 107,4 тис.).
  • Ескіз
    Документ
    Нове у медіаосвіті: інженерна блогодидактика
    (Знання, 2019) Онкович, Ганна Володимирівна; Білецький, Володимир Стефанович; Онкович, Артем Дмитрович; Ткаченко, Микола Володимирович
    Автори аналізують проблему використання соціальної мережі у розвитку і саморозвитку професійної компетентності особистості. Показано це на прикладі інженерної блогодидактики. У статті розглядається вітчизняний медіаосвітній фактаж і пропонуються нові інструментальні технології щодо використання соціальної мережі в освітньому процесі вищої школи.