Кафедра "Хімічна техніка та промислова екологія"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/7479

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/htpe

Від 1999 року кафедра має назву "Хімічна техніка та промислова екологія", попередня назва – кафедра механічного устаткування хімічних виробництв.

Кафедра механічного устаткування хімічних виробництв була організована 18 жовтня 1946 року у складі факультету технології неорганічних речовин Харківського хіміко-технологічного інституту. Становлення кафедри пов’язане з іменами доцентів Георгія Веніаміновича Петрова, М. Ковальова, Абрама Натановича Цейтліна, Анісіма Рудольфовича (Рувиновича) Ястребнецького . У 1960 році на базі кафедри створено Факультет хімічного машинобудування.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту механічної інженерії і транспорту Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора та 14 кандидатів технічних наук, 4 доктора філософії; 3 співробітника мають звання професора, 12 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Methodical guidance self-studying and individual task performance from course "Base Sustainable Development"
    (National Technical University "Kharkiv Polytechnic Institute", 2024) Tykhomyrova, T. S.; Shestopalov, O. V.; Kochetov, M. S.
    Implementing sustainable development programs that suit the local context can be challenging for nations. The viability of adopting sustainable practices may vary depending on the developmental stage of a country. Ecological engineering is defined as the design of sustainable natural and artificial ecosystems that integrate human society with its natural environment for the benefit of both. Environmental engineers are involved in managing and reducing waste and minimising pollution in order to protect, restore and preserve the planet. So for futer environmental engineers and ecologist it is important to understand all ustainable development goals, their interlinks, indicators of their achiviments. Self-studying and individual task help students in discipline “Base Sustainable Development” better and deeper understand targets of sustainable development and indicator of their progress, specially in their country.