Кафедра "Хімічна техніка та промислова екологія"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/7479

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/htpe

Від 1999 року кафедра має назву "Хімічна техніка та промислова екологія", попередня назва – кафедра механічного устаткування хімічних виробництв.

Кафедра механічного устаткування хімічних виробництв була організована 18 жовтня 1946 року у складі факультету технології неорганічних речовин Харківського хіміко-технологічного інституту. Становлення кафедри пов’язане з іменами доцентів Георгія Веніаміновича Петрова, М. Ковальова, Абрама Натановича Цейтліна, Анісіма Рудольфовича (Рувиновича) Ястребнецького . У 1960 році на базі кафедри створено Факультет хімічного машинобудування.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту механічної інженерії і транспорту Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора та 14 кандидатів технічних наук, 4 доктора філософії; 3 співробітника мають звання професора, 12 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 91
  • Ескіз
    Документ
    Освіта покоління, від якого залежить майбутнє навколишнього середовища
    (Харківський національний університет міського господарства імені О. М. Бекетова, 2024) Хмельова, А. В.; Бабенко, Володимир Миколайович
  • Ескіз
    Документ
    Шляхи повоєнного відновлення національних парків на північному сході України
    (Харківський національний університет міського господарства імені О. М. Бекетова, 2024) Приймачук, Л. С.; Бабенко, Володимир Миколайович
  • Ескіз
    Документ
    Сучасні проблеми захисту урбанізованого довкілля на північному сході України
    (Харківський національний університет міського господарства імені О. М. Бекетова, 2024) Бейчук, Є. В.; Бабенко, Володимир Миколайович
  • Ескіз
    Документ
    Хімічна обробка джинсових виробів. Вплив на довкілля та здоров'я споживачів
    (Національний університет цивільного захисту України, 2024) Крючкова, Валерія Валеріївна
  • Ескіз
    Документ
    Дослідження впливу відходів споживання кави на рівень рH ґрунтів
    (Національний університет цивільного захисту України, 2024) Кочетов, Микита Сергійович; Тихомирова, Тетяна Сергіївна
  • Ескіз
    Документ
    Оцінка впливу на гідросферу місць накопичення твердих відходів кондитерських виробництв
    (Національний університет цивільного захисту України, 2024) Адашевський, Олег Володимирович; Байрачний, Володимир Борисович
  • Ескіз
    Документ
    Вплив енергетичного сектору на довкілля
    (ПП "Технологічний центр", 2024) Босюк, Альона Сергіївна; Шестопалов, Олексій Валерійович; Матющенко, Олександр Вікторович
    Сьогодні енергетичний комплекс є одним з найбільших джерел викидів забруднюючих речовин, що спричиняють глобальні зміни клімату, забруднення водних та земельних ресурсів, а також погіршення якості повітря. У звʼязку з цим стає дедалі важливішим оцінити потенційний вплив таких обʼєктів на навколишнє середовище та розробити комплекс заходів для підвищення їхньої екологічної безпеки. Зростання вимог до екологічної відповідальності з боку регуляторних органів, громадськості та міжнародних організацій підштовхує компанії до впровадження більш екологічних технологій і практик. Окрім того, питання екологічної безпеки енергетичних обʼєктів є важливим у контексті зміцнення енергетичної незалежності держави, оптимізації ресурсів та запобігання ризикам екологічних катастроф. Враховуючи ці виклики, оцінка впливу на довкілля та розробка заходів для зниження екологічних ризиків набувають стратегічного значення для збереження природного середовища та забезпечення сталого розвитку країни.
  • Ескіз
    Документ
    Поєднання фізичних та хімічних методів у багатоступеневій системі очищення води
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Матісс, Д. Ю.; Шкоп, Андрій Олександрович; Романчик, Альона Вадимівна; Босюк, Альона Сергіївна
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки до виконання практичних робіт з дисципліни "Моніторинг довкілля"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Бабенко, Володимир Миколайович; Тихомирова, Тетяна Сергіївна; Сакун, Антоніна Олегівна
    Практична робота студентів базується на принципах розвиваючого навчання та відбувається при участі викладача й під його керівництвом. У процесі практичної роботи реалізується одна з важливіших функцій навчального процесу при отриманні студентом максимального обсягу знань та їх закріплення і перетворення у стійкі практичні навички. Виконання практичного завдання студентом допомагає йому набути поглиблених знань з курсу, що вивчається, а також продемонструвати свої раніше придбані навички, вміння працювати з простими приладами, вміння оформлювати та представляти результати своєї практичної роботи в закінчену форму звіту та вміння відповідати на запитання по пройденої теми. Необхідно приділяти увагу на вміння студента працювати з різноманітними вимірювальними приладами, так як сам "Моніторинг довкілля" спирається на спостерігання та документування процесів і факторів навколишнього середовища, обробку інформації та аргументовано відповідати на питання по зібраному матеріалу. В умовах дистанційної форми навчання такий досвід можна отримати через перегляд великої кількості зображень та відео інформації, що допомагає розуміти принципи роботи приладів з публічним обговоренням результатів виконання завдання, та навіть створити презентацію по зроблений роботі й провести захист її за допомоги суспільної конференції на дистанційних платформах для навчання. У XX столітті, в науці виник термін моніторинг для визначення системи повторних цілеспрямованих спостережень за фіксованими елементами навколишнього природного середовища в просторі і часі, а "Екологічний моніторинг" з’явився як комплекс виконуваних за науково обґрунтованими програмами спостережень, оцінок, прогнозів і розроблюваних на їх основі рекомендацій та варіантів управлінських рішень, необхідних і достатніх для забезпечення управління станом навколишнього природного середовища та екологічною безпекою.
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки до виконання індивідуального завдання з дисципліни "Моніторинг довкілля"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Бабенко, Володимир Миколайович; Тихомирова, Тетяна Сергіївна; Сакун, Антоніна Олегівна
    Отримання знання студентами базується на принципах розвиваючого навчання та відбувається при участі викладача й під його керівництвом. У процесі виконання індивідуальної роботи реалізується одна з важливіших функцій навчального процесу, з’єднуються отриманий студентом максимальний обсяг знань, їх закріплення та перетворення у стійкі практичні навички. Виконання індивідуального завдання студентом допомагає йому набути поглиблених знань з курсу, що вивчається, а також продемонструвати свої раніше придбані навички, вміння працювати з простими приладами, вміння оформлювати та представляти результати своєї індивідуальної роботи в закінчену форму звіту та вміння відповідати на запитання по пройденої теми. Необхідно приділяти увагу на вміння студента працювати з різноманітною літературою, використовувати для обробки інформації ШІ, так як сам "Моніторинг довкілля" спирається на спостерігання та документування процесів і факторів навколишнього середовища, обробку інформації та аргументовано відповідати на питання по зібраному матеріалу. В умовах дистанційної форми навчання такий досвід можна отримати через перегляд великої кількості зображень та відео інформації, що допомагає розуміти принципи роботи приладів з публічним обговоренням результатів виконання завдання, та навіть створити презентацію по зроблений роботі й провести захист її за допомоги суспільної конференції на дистанційних платформах для навчання. У XX столітті, в науці виник термін моніторинг для визначення системи повторних цілеспрямованих спостережень за фіксованими елементами навколишнього природного середовища в просторі і часі, а "Екологічний моніторинг" з’явився як комплекс виконуваних за науково-обґрунтованими програмами спостережень, оцінок, прогнозів і розроблюваних на їх основі рекомендацій та варіантів управлінських рішень, необхідних і достатніх для забезпечення управління станом навколишнього природного середовища та екологічною безпекою.