Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2709
Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" не поповнюється.
На основі кафедр "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" та "Економіка та маркетинг" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).
Переглянути
7 результатів
Результати пошуку
Публікація Інтернет-маркетинг у стимулюванні розвитку внутрішнього туризму в умовах COVID-19(Кременчуцький національний університет ім. Михайла Остроградського, 2021) Шипуліна, Юлія Сергіївна; Ілляшенко, Наталія СергіївнаПублікація Формування "системної карти" стратегічного управління розвитком підприємства(ТОВ "Наш формат", 2017) Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Мельник, Юлія МиколаївнаУ статті проведено аналіз підходів до стратегічного управління підприємством та виокремлено основні етапи його реалізації. Розроблено узагальнену класифікацію підходів до стратегічного управління розвитком підприємства, а також "системну карту" стратегічного управління розвитком підприємства.Документ Наукові конференції як різновид ділового туризму: маркетинговий аспект(2019) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ілляшенко, Наталія СергіївнаВикладено результати узагальнення 11-річного досвіду авторів і їх колег у проведенні науково-практичних конференцій "Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу". Виділено основні фактори, що сприяють розвитку ділового туризму у регіоні.Публікація Механізм управління потенціалом інноваційного розвитку промислових підприємств(ТОВ "Друкарський дім "Папірус", 2012) Шипуліна, Юлія Сергіївна; Божкова, В. В.; Васильєва, Т. А.; Денисенко, М. П.; Ілляшенко, Сергій Миколайович; Комарницький, І. М.; Кузьмін, О. Є.; Лєонов, С. В.; Мельник, Л. Г.; Мішенін, Є. В.; Перерва, Петро Григорович; Прокопенко, О. В.; Решетнікова, І. Л.; Тєлєтов, О. С.; Хлобистов, Є. В.; Біловодська, О. А.; Бублик, М. І.; Верба, В. А.; Воронкова, Т. Є.; Георгіаді, Н. Д.; Гончаренко, Т. П.; Дерев'янко, Ю. М.; Жарова, Л. О.; Івашова, Н. В.; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Князь, С. В.; Косенко, Олександра Петрівна; Кривич, Я. М.; Махнуша, С. М.; Мельник, Ю. М.; Міцура, О. О.; Мішеніна, Н. В.; Нагорний, Є. І.; Олексієвець, І. Л.; Олефіренко, О. М.; Пересадько, Г. О.; Ремезь, Ю. Б.; Соколенко, Т. М.; Школа, В. Ю.; Голишева, Є. О.; Грищенко, О. Ф.; Громико, М. Г.; Домашенко, М. Д.; Сигида, Л. О.; Ярова, І. Є.; Щербаченко, В. О.Розглянуто методичні підходи до управління потенціалом інноваційного розвитку промислових підприємств. Розроблено економічну та організаційну складові інноваційного розвитку. Надано пропозиції по економічній оцінці інноваційного потенціалу.Публікація Механізм стратегічного управління інноваційним розвитком(Університетська книга, 2012) Азарян, Олена Михайлівна; Денисенко, Микола Павлович; Заруба, Віктор Яковлевич; Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ковальчук, Костянтин Федорович; Комарницький, Ігор Михайлович; Кузьмін, Олег Євгенович; Мельник, Леонід Григорович; Максимов, Віталій Володимирович; Максимова, Тетяна Семенівна; Мартякова, Олена Володимирівна; Перерва, Петро Григорович; Петруня, Юрій Євгенович; Прокопенко, Ольга Володимирівна; Садченко, Олена Василівна; Тєлєтов, Олександр Сергійович; Хлобистов, Євген Володимирович; Чухрай, Наталія Іванівна; Біловодська, Олена Анатоліївна; Андерсон, Володимир Миколайович; Божкова, Вікторія Вікторівна; Бурлакова, Ірина Михайлівна; Галгаш, Руслан Анатолійович; Дериколенко, Олександр Миколайович; Жарова, Любов Валеріївна; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Косенко, Олександра Петрівна; Кузьминчук, Наталія Валеріївна; Мельник, Ольга Григорівна; Мельник, Юлія Миколаївна; Міцура, Олена Олексіївна; Петруня, Віра Юріївна; Синиця, Лідія Віталіївна; Сорокіна, Олена Володимирівна; Суміна, Ольга Миколаївна; Тарасенко, Ірина Олексіївна; Ткачук, Юрій Якович; Франів, Ігор Андрійович; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Грищенко, Олена Федорівна; Сопка, Олена ОлексіївнаВисвітлено теоретичні засади управління інноваційним розвитком та формування національної інноваційної системи. Обґрунтовано й роз роблено підходи до управління інноваційним розвитком вітчизняних під приємств. Викладено науково методичні засади менеджменту та марке тингу екологічних інновацій. Для фахівців у галузі інноваційного менеджменту, маркетингу інно вацій, стратегічного управління підприємством, менеджменту та марке тингу екологічних інновацій, викладачів, аспірантів і студентів еконо мічних та екологічних спеціальностей вищих навчальних закладів.Документ Розвиток маркетингових методів формування показників кон'юктури ринку інноваційної продукції(НТУ "ХПІ", 2012) Косенко, Андрій Васильович; Ілляшенко, Наталія СергіївнаПроведено аналіз існуючих методів визначення одного з найбільш важливих х показників кон‘юнктури ринку - вартісної оцінки наукової продукції. Запропоновано методичний підхід до встановлення ціни на наукову продукцію.Документ Принципи формування конюнктури цільового ринку підприємства в рамках концепції інноваційного маркетингу(НТУ "ХПІ", 2012) Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Косенко, Андрій ВасильовичЗапропоновано методичні підходи до проведення зовнішнього та внутрішнього аудиту маркетингової діяльності промислового підприємства. Обґрунтовано фактори, що визначають ефективність проведення аудиту маркетингу.