Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2709

Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" не поповнюється.

На основі кафедр "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" та "Економіка та маркетинг" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 16
  • Ескіз
    Публікація
    Управління на засадах маркетингу стратегіями екологічно-орієнтованого інноваційного розвитку в повоєнний період: національний і міжнародний аспекти
    (Одеський національний політехнічний університет, 2022) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Ілляшенко, Наталія Сергіївна
    Стаття присвячена розробленню підходу до управління на засадах маркетингу створенням і реалізацією стратегій екологічно-орієнтованого інноваційного розвитку в повоєнний період, які забезпечують умови переходу до стійкого економічного зростання у руслі четвертої промислової революції і трансформації технологічних укладів, а також ліквідацію чи зменшення екологічних загроз місцевого, регіонального, національного, міжнародного рівнів, спричинених воєнними діями. Визначено і систематизовано за напрямками впливу (внутрішньо державний чи міжнародний) основні екологічні загрози, спричинених воєнними діями на території України. Запропоновано підхід до визначення пріоритетності їх ліквідації чи зменшення. Сформовано послідовність і окреслено зміст процедур стратегічного маркетингового аналізу для визначення інноваційних підходів до ліквідації екологічних загроз, а у їх руслі - відповідних інноваційних розробок.
  • Ескіз
    Публікація
    Інтелектуальний капітал як основа інноваційного розвитку підприємства в економіці знань
    (2022) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Шипуліна, Юлія Сергіївна
    Сформовано комплекс інструментів маркетингу знань, маркетингу інновацій та інноваційного менеджменту для управління процесами актуалізації інтелектуального капіталу підприємства (в розрізі його потенціалів-підсистем та їх елементів) стосовно змін умов зовнішнього середовища. Це дозволить підвищити рівень обґрунтованості розроблення і реалізації стратегій інноваційного розвитку підприємства в умовах економіки знань, зменшить супутні інноваційні ризики.
  • Ескіз
    Публікація
    Маркетингове управління інтелектуальним капіталом підприємства в контексті його інноваційного розвитку
    (Одеський національний політехнічний університет, 2022) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Ілляшенко, Наталія Сергіївна
    Розроблено засади маркетингового управління інтелектуальним капіталом підприємства, яке охоплює усю сукупність його складових потенціалів-підсистем та забезпечує їх узгоджену взаємодію в процесі формування і реалізації стратегій інноваційного розвитку в умовах трансформації технологічних укладів і четвертої промислової революції. Розроблено загальну схему і методичні засади маркетингового управління інтелектуальним капіталом підприємства.
  • Ескіз
    Публікація
    Перспективи і проблеми інноваційного розвитку в умовах четвертої промислової революції
    (ТОВ "Аграр Медіа Груп", 2021) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Шипулина, Юлія Сергіївна; Райко, Діана Валеріївна
    Досліджено, узагальнено і систематизовано впливи технологій І4.0 на розвиток промислової сфери, сфери забезпечення людської життєдіяльності, сфери державного управління. Систематизація у межах кожної з зазначених сфер виконана за показниками: технологія І4.0; інновації, що створені на її основі; сутність позитивного і негативного впливів. Удосконалено схему еволюції I-IV промислових революцій та їх впливу на різні сфери життєдіяльності суспільства, зокрема, шляхом розширення системи оціночних показників цих революцій. Дістало подальшого розвитку визначення місця і ролі знань у формуванні стратегій інноваційного розвитку в умовах І4.0. Уточнено види знань необхідних для розроблення цих стратегій, а також джерела і методи їх отримання. Виконано SWOT-аналіз перспектив і проблем інноваційного розвитку України в умовах І4.0. За його результатами сформовано комплекс рекомендацій щодо формування передумов інноваційного розвитку у руслі І4.0 на державному рівні.
  • Ескіз
    Публікація
    Маркетинг знань в управлінні стратегіями інноваційного розвитку промислового підприємства
    (Студцентр, 2021) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Шипуліна, Юлія Сергіївна
    Визначено особливості застосування інструментів і методів маркетингу знань на етапах розроблення і реалізації стратегій інноваційного розвитку промислового підприємства в умовах трансформації технологічних укладів. Практичне впровадження представлених розробок надає можливість цілесп-рямовано управляти на засадах маркетингу формуванням і реалізацією конкурентних переваг промислових підприємств в основу яких покладено актуальні релевантні знанні щодо закономірностей зміни векторів впливу факторів зовнішнього середовища, стану наявного потенціалу інноваційного роз-витку підприємств і ефективних способів його посилення та реалізації.
  • Ескіз
    Публікація
    Управління продукуванням і комерціалізацією знань в контексті забезпечення економічної безпеки держави
    (2020) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Ілляшенко, Наталія Сергіївна
    Обґрунтовано позитивний вплив інноваційної діяльності і створюваних за її результатами інновацій на усі складові економічної безпеки держави. Показано, що основу інновацій становлять актуальні релевантні знання щодо тенденцій розвитку процесів на національному і міжнародних ринках, стану інноваційної системи держави, тенденцій розвитку науки і техніки, досягнення яких можуть бути втілені у інноваційні розробки, які сприяють забезпеченню належного рівня складових економічної безпеки держави. Розроблено підхід до формування системи управління отриманням (продукуванням) та використанням (комерціалізацією) знань, які втілюються у інноваційні розробки, які, в свою чергу, дозволяють виділити, посилити та реалізувати відносні конкурентні переваги і зайняти на цій базі міцні конкурентні позиції на національному і світових ринках, забезпечити на цій основі економічну безпеку держави.
  • Ескіз
    Документ
    Роль екологічного маркетингу у забезпеченні конкурентоспроможності товаровиробників та переходу на шлях сталого інноваційного розвитку
    (Національна академія Національної гвардії України, 2020) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ілляшенко, Наталія Сергіївна
    Поглиблено теоретико-методологічні засади екологічного маркетингу у частині уточнення його ролі і завдань в контексті забезпечення екологічно-орієнтованих конкурентних переваг товаровиробників для їх переходу на шлях сталого інноваційного розвитку. Висвітлено особливості формування і реалізації комплексу маркетингу (концепція 5Р) екологічних товарів в умовах трансформації технологічних укладів. Розкрито специфіку розроблення кожної з його складових.
  • Ескіз
    Публікація
    Передумови успіху стратегій інноваційного розвитку
    (Триторія, 2020) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Шипуліна, Юлія Сергіївна
    Визначено основні передумови забезпечення успіху стратегій інноваційного розвитку галузі чи окремого підприємства/установи. Всю сукупність передумов розділено на три групи: передумови, що формуються у міжнародному середовищі; передумови, що формуються на рівні держави; передумови, що формуються на рівні галузі. Запропоновано структурні формули для розрахунку достатності/недостатності передумов кожної з виділених груп, а також для інтегральної оцінки. Визначено порядок їх застосування. Запропоновано таблицю рішень для оцінки перспектив реалізації стратегій інноваційного розвитку галузі виходячи з наявності/відсутності відповідних передумов, а також вибору за результатами оцінки відповідних управлінських дій. Розроблена укрупнена блок-схема алгоритму аналізу достатності передумов для забезпечення успіху стратегій інноваційного розвитку різних типів на рівні окремої організації.
  • Ескіз
    Публікація
    Продукування і використання знань промисловими підприємствами України в контексті їх інноваційного розвитку
    (ТОВ "Планета-Прінт", 2020) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Ілляшенко, Наталія Сергіївна
    Досліджено вплив існуючої системи продукування і використання знань на промислових підприємствах на перспективи їх інноваційного зростання.
  • Ескіз
    Документ
    Підходи до факторного аналізу напрямів реалізації конкурентних переваг вітчизняної економіки
    (Сумський державний університет, 2012) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ілляшенко, Наталія Сергіївна