Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2709
Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" не поповнюється.
На основі кафедр "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" та "Економіка та маркетинг" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).
Переглянути
56 результатів
Результати пошуку
Публікація Управління вибором перспективних напрямів використання знань на підприємстві(Видавничий дім "Гельветика", 2019) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Ілляшенко, Наталія СергіївнаУ статті обґрунтовано важливість знань на підприємстві як одного з основних чинників економічного зростання. Визначено послідовність та зміст формалізованих процедур управління вибором ефективних напрямів використання актуальних знань на підприємстві, які можуть бути втіленими у продуктові, технологічні, управлінські та інші інновації, що дасть змогу посилити відносні конкурентні переваги підприємства, забезпечить умови його тривалого виживання і розвитку в перманентно мінливих умовах зовнішнього середовища. Розробки авторів формують методичні засади організаційно-економічного механізму цілеспрямованого управління знаннями на підприємствах. Їх практичне впровадження дає змогу обґрунтовано і за формалізованими процедурами вибирати ефективні напрями реалізації інтелектуального капіталу підприємства, визначати раціональні шляхи його посилення.Публікація Застосування інноваційних Інтернет-технологій для підвищення конкурентоспроможності ВНЗ(Національний університет "Львівська політехніка", 2011) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія СергіївнаПублікація Факторний аналіз стану інноваційної культури підприємства(Інститут суспільної трансформації, 2014) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія СергіївнаУ статті досліджено механізми формування інноваційної культури підприємства, визначено і систематизовано фактори, що впливають на її стан. Запропоновано підхід до багатофакторної оцінки рівня інноваційної культури, а також її окремих складових. Розроблено матрицю для виявлення ступеня радикалізації інноваційних рішень, що дає змогу визначити характер інноваційної діяльності та створюваних інновацій залежно від стану інноваційної культури суспільства і конкретного підприємства-інноватора.Публікація Комунікаційна ефективність WEB-технологій у маркетингу науково-освітніх послуг(Сумський державний університет, 2012) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія СергіївнаВикладено результати аналізу комунікативної ефективності WEB-технологій у маркетингу науково-освітніх послуг на прикладі WEB-системи кафедри маркетингу і УІД факультету економіки і менеджменту Сумського державного університету. Отримані результати можуть бути покладені в основу розроблення плану дій щодо підвищення комунікативної ефективності аналізованої WEB-системи, а їх узагальнення дасть змогу цілеспрямовано та ефективно управляти просуванням в Інтернет-просторі ВНЗ та їх підрозділів з метою посилення ринкових позицій.Публікація Особливості формування та розвитку еколого-орієнтованої інноваційної культури(Національний університет "Львівська політехніка", 2013) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія СергіївнаЗапропоновано авторське визначення поняття "екологічно-орієнтована інноваційна культура", виконано систематизацію основних механізмів її формування та розвитку. Окреслено коло основних проблем формування екологічно-орієнтованої інноваційної культури та запропоновано рекомендації щодо їх розв'язання. Запропоновано підхід до визначення шансів екологічних інновацій на ринковий успіх залежно від стану складових інноваційної культури організації.Публікація Проблеми управління інноваційним розвитком підприємств у транзитивній економіці(Університетська книга, 2005) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Прокопенко, О. В.; Мельник, Л. Г.; Божкова, В. В.; Самсонкін, В. М.; Тєлєтов, О. С.; Галиця, І. О.; Карпіщенко, О. І.; Біловодська, О. А.; Мельник, О. І.; Сотник, І. М.; Кочубей, Р. В.; Баскакова, М. Ю.; Башук, Т.; Дягтяренко, О. О.; Махнуша, С. М.; Міцура, О. О.; Олефіренко, О. М.; Доценко, Г. О.; Петренко, В. В.; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Школа, В. Ю.У монографії розглядаються теоретико-методологічні та методичні проблеми управління інноваційним розвитком підприємств у нестабільних умовах транзитивної економіки. Викладено авторські підходи до їх вирішення у руслі концепцій менеджменту та маркетингу інновацій. Головну увагу приділено підприємствам промисловості як провідній галузі вітчизняної економіки. Для фахівців з питань управління процесами інноваційного розвитку промислових підприємств, викладачів, аспірантів та студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів.Публікація Проблеми і перспективи ринково-орієнтованого управління інноваційним розвитком(ТОВ "Друкарський дім "Папірус", 2011) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Галиця, І. О.; Герасимчук, В. Г.; Жихор, О. Б.; Маслак, Ольга Іванівна; Мельник, Л. Г.; Примак, Т. О.; Прокопенко, О. В.; Решетілова, Т. Б.; Тєлєтов, О. С.; Фролов, С. М.; Яковлєв, Анатолій Іванович; Башук, Т. О.; Бєлявцев, М. І.; Біловодська, О. А.; Божкова, В. В.; Верба, В. А.; Воробйова, Л. Д.; Галиця, О. С.; Герцик, В. А.; Гребешкова, О. М.; Деділова, Т. В.; Джемелінська, Л. В.; Загорна, Т. О.; Зайчук, Т. О.; Звягінцева, О. Б.; Івашова, Н. В.; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Калюжна, Н. Г.; Карпіщенко, М. Ю.; Квятковська, Л. А.; Ковальчук, С. В.; Коверга, С. В.; Кравець, П. В.; Кринська, Л. І.; Махнуша, С. М.; Мельник, Ю. М.; Нагорний, Євгеній Ігорович; Новошинська, Л. В.; Овєчкіна, О. А.; Олефіренко, О. М.; Павліщук, О. П.; Пересадько, Г. О.; Райко, Діана Валеріївна; Розвод, С. В.; Троян, М. Ю.; Фещенко, О. М.; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Школа, В. Ю.; Шевченко, Марина Миколаївна; Гришко, Н. Є.; Євтушенко, Н. О.; Іванова, К. В.; Ільченко, В. М.; Іщенко, С. В.; Ткачова, Надія Петрівна; Янковська, В. А.; Васильєв, В. В.; Васильченко, А. О.; Голишева, Є. О.; Грищенко, О. Ф.; Ніколаєва, В. К.; Пугачова, О. С.; Сагер, Л. Ю.; Яковлева, Г. В.; Крикуненко, Д. О.; Лукаш, С. М.; Радченко, О. В.; Савченко, О. С.У монографії досліджено проблеми і перспективи управління на ринкових засадах процесами інноваційного розвитку на державному, регіональному рівнях та рівні окремого підприємства. Викладено авторські підходи до розробки методів та інструментів управління інноваційним розвитком підприємств у руслі стратегії інноваційного прориву . Розглянуто інноваційні методи екологічного менеджменту та маркетингу. Для фахівців з інноваційного менеджменту і маркетингу інновацій, викладачів, аспірантів та студентів економічних спеціальностей ВНЗ.Публікація Інноваційна діяльність і економічна безпека держави(Триторія, 2017) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Нагорний, Євгеній ІгоровичПублікація Інструменти інтернет-комунікацій: класифікація та особливості застосування(Хмельницький національний університет, 2016) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Дериколенко, Анна Олександрівна; Шипуліна, Юлія СергіївнаПублікація Управління знаннями в системі інноваційного розвитку сучасного університету(Львівська політехніка, 2018) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Шипуліна, Юлія Сергіївна