Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2709
Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" не поповнюється.
На основі кафедр "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" та "Економіка та маркетинг" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).
Переглянути
14 результатів
Результати пошуку
Публікація Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу(Університетська книга, 2008) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Заруба, Віктор Яковлевич; Мельник, Леонід Григорович; Перерва, Петро Григорович; Решетнікова, І. Л.; Біловодська, Олена Анатоліївна; Божкова, Вікторія Вікторівна; Васильєва, Т. А.; Грозний, І. С.; Карпенко, Н. В.; Олефіренко, О. М.; Прокопенко, О. В.; Решетнікова, Г. С.; Тєлєтов, О. С.; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Башук, Т. Ю.; Дегтярьова, І. Б.; Дериколенко, О. М.; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Карпіщенко, М. Ю.; Карпіщенко, О. О.; Міцура, О. О.; Нагорний, Є. І.; Симоненко, М. Ю.; Суярова, О. Ю.; Троян, М. Ю.; Ходак, М. І.; Школа, В. Ю.У монографії досліджено методологічні та теоретико-методичні проблеми маркетингу інновацій і інноваційиої діяльності в маркетингу. Викладено концептуальні основи маркетингу інновацій, теоретичні та методичні засади формування складових комплексу маркетингу товарних інновацій, підходи до економіко-математичного моделювання процесів розроблення і просування інновацій на ринок. Висвітлено інноваційні підходи до розроблення і просування інновацій на ринок, управління потенціалом інноваційного розвитку на заса¬дах маркетингу інновацій, мотивації екологічно орієнтованої інноваційноі діяльності. Для фахівців з питань маркетингу інновацій, викладачів, аспірантів і студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів.Документ Забезпечення ефективного використання об'єктів інтелектуальної власності в сучасних умовах(НТУ "ХПІ", 2009) Перерва, Петро Григорович; Заруба, Віктор Яковлевич; Орлов, Петро АркадійовичРозглянуто заходи по підвищенню ефективності використання інтелектуальних новацій, зокрема об'єктів інтелектуальної власності на промислових підприємствах ряду європейських країн. Розроблено пропозиції по їх вдосконаленню та розвитку.Документ Формування партнерських відносин вищими навчальними закладами(ВВП "Мрія", 2009) Заруба, Віктор Яковлевич; Сіренко, О. М.Документ Формалізація та моделювання поведінки учасників венчурних проектів зі створення нових продуктів(ВТД "Університетська книга", 2008) Заруба, Віктор Яковлевич; Грозний, І. С.; Ходак, М. І.Документ Концепція циклу відтворення соціально-економічного потенціалу суспільства(Львівський національний університет ім. І. Франка, 2007) Заруба, Віктор Яковлевич; Кузьминчук, Наталія ВалеріївнаЗапропоновано концепцію циклу відтворення соціально-економічного потенціалу суспільства на основі системного підходу та логічного узагальнення наукових підходів до співвідношення процесу формування та реалізації соціально-економічного потенціалу суспільства, з одного боку, та загального процесу розвитку системи соціально-економічної діяльності, з іншого. Розроблено принципи регулювання бюджетного процесу за взаємопогодженими нормами оподаткування та використання бюджетних коштів для забезпечення відповідності напрямків та розмірів витрат бюджетних коштів з джерелами та розмірами їх надходження.Документ Управління соціальним потенціалом підприємства(Львівський національний університет, 2007) Заруба, Віктор ЯковлевичДокумент Формування іміджу підприємства у системі управління мотиваційними умовами його діяльності(2006) Заруба, Віктор Яковлевич; Парфентенко, Ірина АнатоліївнаДокумент Ціннісноорієнтоване управління мотиваційними умовами діяльності підприємства(ВТД "Університетська книга", 2007) Заруба, Віктор Яковлевич; Парфентенко, Ірина АнатоліївнаРозглянуто проблему мотивації зв’язаних з підприємством груп, які створюють власники та персонал підприємства, споживачі, партнери, конкуренти, держава. Запропонована концепція управління мотиваційними умовами діяльності підприємства, яке орієнтовано на цінності зв’язаних груп і охоплює процес формування цілей підприємства.Документ Методи прогнозування рівня попиту(Знання, 2009) Заруба, Віктор ЯковлевичДокумент Економіко-математичне моделювання маркетингових стратегій підприємств(Київський національний торговельно-економічний університет, 2005) Заруба, Віктор Яковлевич