Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2709

Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" не поповнюється.

На основі кафедр "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" та "Економіка та маркетинг" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Публікація
    Управління інноваційною діяльністю: магістерський курс
    (НТУ "ХПІ", 2011) Перерва, Петро Григорович; Ілляшенко, Сергій Миколайович; Чухрай, Наталія Іванівна; Цибульов, Павло Миколайович; Груба, Григорій Іванович; Погорєлов, Микола Іванович; Мехович, Сергій Анатолійович; Ларка, Микола Іванович; Маслак, Ольга Іванівна; Дюжев, Віктор Геннадійович; Солощук, Михайло Миколайович; Майборода, Олег Володимирович; Кучин, Сергій Павлович; Райко, Діана Валеріївна; Сухомлін, Лідія Євтихіївна; Сакара, Юрій Дмитрович; Перевалова, Людмила Вікторівна; Аврамова, Ольга Євгенівна; Погорєлов, Ігор Миколайович; Косенко, Олександра Петрівна; Погорєлов, Сергій Миколайович; Віхляєва, Світлана Іванівна; Косенко, Андрій Васильович; Мехович, Артем Сергійович
    У підручнику розглядаються найважливіші дисципліни магістерського курсу, які є нормативними при підготовці фахівців зі спеціальностей «Менеджмент інноваційної діяльності» та «Управління інноваційною діяльністю». Розглядаються структура, стан, основні тенденції та особливості форм і методів активізації інноваційної діяльності, механізм і специфіка створення та комерціалізації інновацій. Детально розглянуті всі теми відповідної типової навчальної дисципліни, а також висвітлено ряд додаткових питань та напрямків. Підручник розраховано на студентів вищих закладів освіти, аспірантів, викладачів і наукових співробітників, а також усіх, хто займається або цікавиться проблемами інноваційної діяльності.
  • Ескіз
    Документ
    Розвиток маркетингових методів формування показників кон'юктури ринку інноваційної продукції
    (НТУ "ХПІ", 2012) Косенко, Андрій Васильович; Ілляшенко, Наталія Сергіївна
    Проведено аналіз існуючих методів визначення одного з найбільш важливих х показників кон‘юнктури ринку - вартісної оцінки наукової продукції. Запропоновано методичний підхід до встановлення ціни на наукову продукцію.
  • Ескіз
    Документ
    Принципи формування конюнктури цільового ринку підприємства в рамках концепції інноваційного маркетингу
    (НТУ "ХПІ", 2012) Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Косенко, Андрій Васильович
    Запропоновано методичні підходи до проведення зовнішнього та внутрішнього аудиту маркетингової діяльності промислового підприємства. Обґрунтовано фактори, що визначають ефективність проведення аудиту маркетингу.