Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2709

Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" не поповнюється.

На основі кафедр "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" та "Економіка та маркетинг" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Теоретико-методичне підґрунтя формування конкурентного статусу підприємств машинобудування: ресурсно-діяльнісне забезпечення
    (Українська інженерно-педагогічна академія, 2018) Кузьминчук, Наталія Валеріївна; Куценко, Тетяна Миколаївна; Терованесова, Олександра Юріївна
  • Ескіз
    Документ
    Оцінка рівня та реалізації ресурсно-діяльнісного потенціалу підприємств машинобудування
    (ВД "ІНЖЕК", 2016) Кузьминчук, Наталія Валеріївна; Терованесова, Олександра Юріївна
    У статті запропоновано методичний підхід до оцінки використання ресурсно-діяльнісного потенціалу як критерію досягнення конкурентного статусу підприємств машинобудування. Оцінку здійснено за двома аспектами: облік рівня розбалансованості ресурсно-діяльнісного потенціалу (відхилення розвиненості) та визначення ефективності використання ресурсно-діяльнісного потенціалу (на основі розрахунку коефіцієнтів трансформації та швидкості трансформації). Показано, які зі складових ресурсно-діяльнісного потенціалу, що максимально використовуються на підприємствах, мають здатність нарощуватися, а які не мають такої здатності. Виявлено умови, за яких додаткове інвестування в елементи потенціалу не забезпечує синергетичного ефекту взаємодії та використання його складових, або, навпаки, ефективність використання потенціалу має місце.
  • Ескіз
    Документ
    Формування конкурентного статусу підприємств машинобудування на основі ресурсно-діяльнісного підходу: концептуальні засади
    (Ужгородський національний університет, 2016) Кузьминчук, Наталія Валеріївна; Терованесова, Олександра Юріївна
    Сформовано концептуальні засади формування конкурентного статусу підприємств машинобудування, що базуються на положеннях ресурсно-діяльнісного підходу, що сприяє формуванню логіки та науковій обґрунтованості підходів щодо прийняття ефективних управлінських рішень в умовах існуючих параметрів зовнішнього та внутрішнього середовища. З метою побудови концепції формування конкурентного статусу підприємств машинобудування на основі ресурсно-діяльнісного підходу, створено науково-методичного забезпечення, яке включає чотири блоки: формування інформаційного простору для оцінки рівня конкурентного статусу підприємств машинобудування на основі ресурсно-діяльнісного підходу; оцінка формування конкурентного статусу на основі реалізації двох складових: ресурсно-діяльнісного потенціалу (РДП) та ресурсно-діяльнісної активності (РДА); оцінювання та прогнозування структури взаємозв'язків елементів і складових ресурсно-діяльнісного потенціалу та активності підприємств; оцінка прогнозної ефективності сценаріїв розвитку результуючих показників конкурентного статусу.