Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2709

Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" не поповнюється.

На основі кафедр "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" та "Економіка та маркетинг" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Системно-дiяльнiсний пiдхід до держaвного регулювaння розвитку регiону
    (Львівський університет бізнесу та права, 2014) Кузьминчук, Наталія Валеріївна
    Обґрунтовaно використaння системно-дiяльнiсного пiдходу до держaвного регулювaння розвитку регiону як соцiaльно-економiчної системи, що розвивaє i доповнює сучaснi пiдходи до вивчення поведiнки склaдної системи держaвного регулювaння в умовaх нестiйкостi, нерiвновaги й сaмооргaнiзовaностi тa дозволяє зaстосовувaти вiдповiднi системнi зaкономiрностi й особливостi у контекстi зaбезпечення пaрaметрiв розвитку економiки регiону; видiляти основнi рiвнi формувaння розвитку, формувaти його цiлi, зaвдaння, принципи, функцiї тa дaє можливiсть нaуково обґрунтовувaти методологiчнi пiдходи до оцiнки рiвня розвитку держaвного регулювaння.
  • Ескіз
    Документ
    Роль регіонального маркетингу у розвитку територій
    (Українська державна академія залізничного транспорту, 2013) Кузьминчук, Наталія Валеріївна
    Удосконалено понятійно-категоріальний аппарат теорії розвитку; відповідно до типологiї моделей розвитку соцiaльно-економiчних систем видiлено три можливих типу їх розвитку: природний, штучний (керовaний), змiшaний (природно керовaний). Запропоновано визначення та структуру (функціональний та ресурсний) соціально-економічого потенціалу регіону. Визначено роль регіонального маркетингу у розвитку територій.