Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2709
Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" не поповнюється.
На основі кафедр "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" та "Економіка та маркетинг" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).
Переглянути
6 результатів
Результати пошуку
Публікація Механізм комерціалізації інноваційної продукції промислового підприємства(Триторія, 2020) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Райко, Діана Валеріївна; Мельник, Ю. В.; Грищенко, Олена ФедорівнаПублікація Комерціалізація знань в інноваційному процесі промислових підприємств(2023) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Райко, Діана ВалеріївнаВизначено місце і роль знань в інноваційному процесі промислових підприємств з урахуванням особливостей їх продукування і використання (комерціалізації) в умовах трансформації технологічних укладів і розвитку ІР4. Показано, що знання в інноваційному процесі мають дуалістичну природу: вони є основою прийняття обґрунтованих інноваційних рішень, а також одночасно – їх результатом. Окреслено види знань на основі яких приймають управлінські рішення щодо управління знаннями в інноваційному процесі. Удосконалено схему отримання і використання (комерціалізації) знань підприємством, що розвивається інноваційним шляхом, зокрема, в частині коригування і розширення джерел нових знань і напрямів їх використання. Уточнено зміст процедур основних етапів управління орієнтованим на знання інноваційним розвитком підприємства в умовах ІP4, зокрема, з позицій визначення стратегічних напрямів інноваційного розвитку (наздоганяючий, слідування за лідером, випереджаючий) і відповідних їм стратегій інноваційного розвитку (захисна, помірковано-наступальна, агресивно-наступальна). Досліджено практичні аспекти продукування і комерціалізації знань промисловими підприємствами України, за їх результатами встановлено значне переважання стратегій опосередкованої комерціалізації знань над стратегіями безпосередньої комерціалізації. Визначено сильні і слабкі сторони системи управління продукування і комерціалізацією знань промисловими підприємствами України. Визначено зовнішні можливості і загрози орієнтованого на знання інноваційного розвитку промислових підприємств України. Зроблено висновок про наявність сприятливих зовнішніх і внутрішніх можливостей переходу промислових підприємств на шлях випереджаючого орієнтованого на знання інноваційного розвитку. А також про наявність загроз реалізації відповідних стратегій інноваційного розвитку.Публікація Формування департаменту маркетингу промислового підприємства(Друкарський дім "Папірус", 2014) Райко, Діана ВалеріївнаГоловною особливістю економічної діяльності сьогодні, починаючи від закупівлі ресурсів та закінчуючи реалізацією продукції, стає необхідність переорієнтації її на маркетинг. Це пояснюється тим, що лише маркетинг дозволяє урахувати взаємний вплив основних зовнішніх і внутрішніх чинників при виборі стратегії реалізації діяльності підприємства та разом з тим виступає сполучною ланкою між елементами усередині виробничо-господарської системи, а також поза нею – між даною системою та елементами зовнішнього середовища. Саме результати маркетингової діяльності в умовах підвищених вимог до обґрунтованості і достовірності одержуваних результатів стають основою всіх подальших управлінських рішень.Публікація Чинники впливу на розвиток промислового підприємства(Сумський державний університет, 2015) Райко, Діана Валеріївна; Цейтлін, Леонід МусійовичСистематизовано чинники, що безпосередньо відповідають тим особливостям розвитку промислового підприємства, які раніше не враховувались, з тієї точки зору, що маркетинг є основою розвитку промислового підприємства. Розвиток маркетингової діяльності здійснюється на основі взаємозв'язку між суб'єктами, що забезпечують ефективність життєдіяльності підприємства, інформаційної взаємодії та на основі вирішення існуючих суперечностей, що виникають у процесі взаємодії підприємства з найвпливовішими суб'єктами внутрішнього середовища, а саме - партнерами і споживачами.Публікація Принципи концептуального підходу до формування стратегічного управління розвитком маркетингової діяльності підприємства(Дніпропетровський національний університет ім. Олеся Гончара, 2008) Райко, Діана ВалеріївнаВ роботі подано систему принципів реалізації концепції стратегічного управління розвитком маркетингової діяльності підприємства, проаналізовано існуючі пропозиції щодо сукупності принципів, розкрито їх сутність з позиції маркетингової діяльності та запропоновано систему, в яку необхідно включити принципи стратегічного управління: рефлективність, нелінійність, ефективність, соціалізацію, комунікативність, проактивність, обмежену різноманітність. Викладені принципи суттєво відрізняються сукупністю і тлумаченням щодо маркетингової діяльності у контексті розвитку.Публікація Схеми співробітництва та роль маркетингового центру у їх регулюванні(Інститут економіки промисловості НАН України, 2008) Райко, Діана ВалеріївнаВ даній статті було розглянуто схеми співробітництва елементів системи «споживач-підприємство-партнер»; враховуючи стратегічне управління розвитком маркетингової діяльності промислового підприємства, запропоновано координацію на мезо- і макрорівнях: розвиток функції органів державного управління і місцевого самоврядування щодо моніторингу ринку, створення єдиної маркетингової мережі задоволення інтересів споживачів у певних видах товарів, стрижнем якої в організаційній формі може бути регіональний маркетинговий центр, який фінансується спілками підприємців і органів державного управління