Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2709

Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" не поповнюється.

На основі кафедр "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" та "Економіка та маркетинг" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Публікація
    Маркетингова інформаційна система як підґрунтя розроблення стратегії розвитку підприємства
    (Сумський державний університет, 2015) Райко, Діана Валеріївна; Цейтлін, Леонід Мусійович
  • Ескіз
    Публікація
    Маркетингове забезпечення споживацької привабливості товару промислового призначення
    (Сумський державний університет, 2016) Райко, Діана Валеріївна; Цейтлін, Леонід Мусійович
    Обґрунтовано маркетингове забезпечення оцінювання споживацької привабливості товару промислового призначення, що базується на визначені поняття споживацької привабливості з урахуванням активних потреб та очікувань споживачів, втілених в основні конструктивні, технологічні, економічні, екологічні, ергономічні ознаки його якості, що задовольняють найважливіші потреби споживачів. Систематизовано суттєві фактори впливу на прийняття рішення споживачами щодо придбання товарів, що складають його споживацьку привабливість на основі комплексного дослідження різнохарактерних факторів та їх об'єднанні з урахуванням потенційних інтересів споживачів.