Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2709
Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" не поповнюється.
На основі кафедр "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" та "Економіка та маркетинг" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).
Переглянути
89 результатів
Фільтри
Налаштування
Результати пошуку
Публікація Механізм комерціалізації інноваційної продукції промислового підприємства(Триторія, 2020) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Райко, Діана Валеріївна; Мельник, Ю. В.; Грищенко, Олена ФедорівнаПублікація Характеристика програмно-апаратного комплексу ЕТС для електронної торгівлі необробленою деревиною(Херсонський державний аграрний університет, 2020) Шипуліна, Юлія Сергіївна; Смоляр, Ю. Ю.Публікація Ефективність вебінарної воронки продажів для генерації клієнтів онлайн-шкіл(Національний фармацевтичний університет, 2024) Шипуліна, Юлія Сергіївна; Коломієць, Артем ОлександровичПублікація Вплив короткострокових акцій на поведінку споживачів закладів харчування з доставкою(Львівський національний університет імені Івана Франка, 2024) Шипуліна, Юлія Сергіївна; Коломієць, Артем ОлександровичПублікація Покрокова розробка маркетингової стратегії для бізнесу у соціальних мережах(Дніпропетровський державний аграрно-економічний університет, 2024) Шипуліна, Юлія Сергіївна; Коломієць, Артем ОлександровичМетою дослідження є актуалізація теоретичного підходу до формування маркетингової стратегії для соціальних мереж. Перехід суспільства у цифровий простір у всьому світі, а з ним і бізнесу безперервно продовжується. Пандемії, війни та інші глобальні фактори є каталізаторами даного процесу. Відповідно, цифровий маркетинг все більше впливає на розвиток бізнесу, і одним з аргументів того є зростання фінансових витрат у цьому секторі. Враховуючи динамічність змін у індустрії цифрового маркетингу, збільшення аудиторії та конкуренції за увагу користувачів, регулярно актуалізується питання підходу до розробки маркетингової стратегії. Саме якісна стратегія є фундаментом успішності маркетингової кампанії. Окрему увагу слід приділити саме соціальним мережам. Кількість рекламодавців у соціальних мережах та доходи платформ від реклами зростають кожного року. Синхронно з цим збільшується і кількість користувачів. Тому особливої уваги слід приділити актуалізації розробки етапів маркетингової стратегії для соціальних мереж. В рамках даного дослідження проведено аналіз поглядів на розробку маркетингової стратегії для соціальних мереж різних вітчизняних та закордонних науковців. Більшість підкреслюють важливість якісного контент-маркетингу, як основного інструмента досягнення результатів у соціальних мережах. Значна кількість поглядів збігається на тому, що основною ціллю маркетингу у соціальних мережах є не продажі, а розвиток і просування бренду. Додатковим інструментом для досягнення цілей бренду пропонується формування ефективної комунікації через якісний комʼюніті-менеджмент. На базі аналізу виділено різні ідеї щодо етапів розробки стратегії та загальної її структури. Запропоновано власний погляд на дане питання у вигляді етапів розробки маркетингової стратегії у соціальних мережах для бізнесу. Описано кожний етап з висвітленням його формування або вибору.Публікація Методичні рекомендації з організації і проведення виробничої практики здобувачів першого (бакалавр) рівня вищої освіти спеціальності 075 "Маркетинг"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Райко, Діана Валеріївна; Шипуліна, Юлія СергіївнаМетодичні рекомендації з організації і проведення виробничої практики здобувачів першого (бакалавр) рівня вищої освіти спеціальності 075 "«Маркетинг". Виробнича практика є важливою складовою навчального процесу, проводиться на прикінці навчання з метою забезпечення практичного використання компетентностей, отриманих здобувачем за весь попередній період навчання, а також формування професійних навичок щодо збору матеріалів для складання звітів і формування рекомендацій. Призначено для здобувачів спеціальності 075 "Маркетинг" усіх форм навчання.Публікація Методичні рекомендації з організації і проведення навчально-виробничої практики здобувачів першого (бакалавр) рівня вищої освіти спеціальності 075 "Маркетинг"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Райко, Діана Валеріївна; Шипуліна, Юлія СергіївнаМетодичні рекомендації з організації і проведення навчально-виробничої практики здобувачів першого (бакалавр) рівня вищої освіти спеціальності 075 "Маркетинг". Практика, будучи складовою навчального процесу, проводиться з метою забезпечення практичного використання компетентностей, отриманих здобувачем за весь попередній період навчання, а також формування професійних навичок. Призначено для здобувачів спеціальності 075 "Маркетинг" усіх форм навчання.Публікація Методичні вказівки до проведення кваліфікаційного (випускного) іспиту з програми підготовки здобувачів першого рівня (бакалавр) вищої освіти за освітньою програмою "Маркетинг" спеціальності 075 "Маркетинг"(2023) Райко, Діана Валеріївна; Шипуліна, Юлія СергіївнаЦі методичні вказівки формулюють вимоги до змісту, форм та регламенту кваліфікаційних випробувань, які мають на меті визначення відповідності теоретичної та практичної підготовки здобувача першого (бакалавр) рівня вищої освіти вимогам Стандарту вищої освіти за спеціальністю 075 « Маркетинг» галузі знань 07 « Управління та адміністрування» та освітньо-професійної програми «Маркетинг» НТУ «ХПІ» 2019 ( зі змінами 2023) за відповідного навчального плану щодо знань, умінь та навичок, якими має володіти бакалавр маркетингу для використання їх у майбутній професійній діяльності.Публікація Цифрові комунікації викладачів і студентів в навчальному процесі в умовах війни(ФОП Панов А. М., 2023) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія СергіївнаВикладено результати досліджень практики застосування цифрових комунікаційних технологій викладачів і студентів в навчальному процесі університету в умовах війни.Публікація Web-культура як передумова розвитку організації в цифровій економіці(ТОВ "Юридична компанія "Юрсервіс", 2023) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія СергіївнаДістали подальшого розвитку засади управління розвитком організацій різних галузей в цифровій економіці, зокрема, в частині урахування Web-культури як основи середовища сприятливого для орієнтації інтелекту і знань персоналу організації на цифровізацію бізнес-процесів і реалізацію їх в мережі інтернету.