Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2709

Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" не поповнюється.

На основі кафедр "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" та "Економіка та маркетинг" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 114
  • Ескіз
    Публікація
    Маркетинг у соціальних мережах: стратегічний підхід до підтримки бізнесу
    (Видавництво "Ліра-К", 2024) Шипуліна, Юлія Сергіївна; Коломієць, Артем Олександрович
  • Ескіз
    Публікація
    Механізм комерціалізації інноваційної продукції промислового підприємства
    (Триторія, 2020) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Райко, Діана Валеріївна; Мельник, Ю. В.; Грищенко, Олена Федорівна
  • Ескіз
    Публікація
    Характеристика програмно-апаратного комплексу ЕТС для електронної торгівлі необробленою деревиною
    (Херсонський державний аграрний університет, 2020) Шипуліна, Юлія Сергіївна; Смоляр, Ю. Ю.
  • Ескіз
    Публікація
    Ефективність вебінарної воронки продажів для генерації клієнтів онлайн-шкіл
    (Національний фармацевтичний університет, 2024) Шипуліна, Юлія Сергіївна; Коломієць, Артем Олександрович
  • Ескіз
    Публікація
    Вплив короткострокових акцій на поведінку споживачів закладів харчування з доставкою
    (Львівський національний університет імені Івана Франка, 2024) Шипуліна, Юлія Сергіївна; Коломієць, Артем Олександрович
  • Ескіз
    Публікація
    Покрокова розробка маркетингової стратегії для бізнесу у соціальних мережах
    (Дніпропетровський державний аграрно-економічний університет, 2024) Шипуліна, Юлія Сергіївна; Коломієць, Артем Олександрович
    Метою дослідження є актуалізація теоретичного підходу до формування маркетингової стратегії для соціальних мереж. Перехід суспільства у цифровий простір у всьому світі, а з ним і бізнесу безперервно продовжується. Пандемії, війни та інші глобальні фактори є каталізаторами даного процесу. Відповідно, цифровий маркетинг все більше впливає на розвиток бізнесу, і одним з аргументів того є зростання фінансових витрат у цьому секторі. Враховуючи динамічність змін у індустрії цифрового маркетингу, збільшення аудиторії та конкуренції за увагу користувачів, регулярно актуалізується питання підходу до розробки маркетингової стратегії. Саме якісна стратегія є фундаментом успішності маркетингової кампанії. Окрему увагу слід приділити саме соціальним мережам. Кількість рекламодавців у соціальних мережах та доходи платформ від реклами зростають кожного року. Синхронно з цим збільшується і кількість користувачів. Тому особливої уваги слід приділити актуалізації розробки етапів маркетингової стратегії для соціальних мереж. В рамках даного дослідження проведено аналіз поглядів на розробку маркетингової стратегії для соціальних мереж різних вітчизняних та закордонних науковців. Більшість підкреслюють важливість якісного контент-маркетингу, як основного інструмента досягнення результатів у соціальних мережах. Значна кількість поглядів збігається на тому, що основною ціллю маркетингу у соціальних мережах є не продажі, а розвиток і просування бренду. Додатковим інструментом для досягнення цілей бренду пропонується формування ефективної комунікації через якісний комʼюніті-менеджмент. На базі аналізу виділено різні ідеї щодо етапів розробки стратегії та загальної її структури. Запропоновано власний погляд на дане питання у вигляді етапів розробки маркетингової стратегії у соціальних мережах для бізнесу. Описано кожний етап з висвітленням його формування або вибору.
  • Ескіз
    Публікація
    Взаємодія учасників електронних торгів при роботі з "Електронною торговою системою"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Шипуліна, Юлія Сергіївна; Смоляр, Ю. Ю.
  • Ескіз
    Публікація
    Інтернет-маркетинг у стимулюванні розвитку внутрішнього туризму в умовах COVID-19
    (Кременчуцький національний університет ім. Михайла Остроградського, 2021) Шипуліна, Юлія Сергіївна; Ілляшенко, Наталія Сергіївна
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні рекомендації з організації і проведення виробничої практики здобувачів першого (бакалавр) рівня вищої освіти спеціальності 075 "Маркетинг"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Райко, Діана Валеріївна; Шипуліна, Юлія Сергіївна
    Методичні рекомендації з організації і проведення виробничої практики здобувачів першого (бакалавр) рівня вищої освіти спеціальності 075 "«Маркетинг". Виробнича практика є важливою складовою навчального процесу, проводиться на прикінці навчання з метою забезпечення практичного використання компетентностей, отриманих здобувачем за весь попередній період навчання, а також формування професійних навичок щодо збору матеріалів для складання звітів і формування рекомендацій. Призначено для здобувачів спеціальності 075 "Маркетинг" усіх форм навчання.
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні рекомендації з організації і проведення навчально-виробничої практики здобувачів першого (бакалавр) рівня вищої освіти спеціальності 075 "Маркетинг"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Райко, Діана Валеріївна; Шипуліна, Юлія Сергіївна
    Методичні рекомендації з організації і проведення навчально-виробничої практики здобувачів першого (бакалавр) рівня вищої освіти спеціальності 075 "Маркетинг". Практика, будучи складовою навчального процесу, проводиться з метою забезпечення практичного використання компетентностей, отриманих здобувачем за весь попередній період навчання, а також формування професійних навичок. Призначено для здобувачів спеціальності 075 "Маркетинг" усіх форм навчання.