Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2709

Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" не поповнюється.

На основі кафедр "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" та "Економіка та маркетинг" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Публікація
    Проблеми управління інноваційним розвитком підприємств у транзитивній економіці
    (Університетська книга, 2005) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Прокопенко, О. В.; Мельник, Л. Г.; Божкова, В. В.; Самсонкін, В. М.; Тєлєтов, О. С.; Галиця, І. О.; Карпіщенко, О. І.; Біловодська, О. А.; Мельник, О. І.; Сотник, І. М.; Кочубей, Р. В.; Баскакова, М. Ю.; Башук, Т.; Дягтяренко, О. О.; Махнуша, С. М.; Міцура, О. О.; Олефіренко, О. М.; Доценко, Г. О.; Петренко, В. В.; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Школа, В. Ю.
    У монографії розглядаються теоретико-методологічні та методичні проблеми управління інноваційним розвитком підприємств у нестабільних умовах транзитивної економіки. Викладено авторські підходи до їх вирішення у руслі концепцій менеджменту та маркетингу інновацій. Головну увагу приділено підприємствам промисловості як провідній галузі вітчизняної економіки. Для фахівців з питань управління процесами інноваційного розвитку промислових підприємств, викладачів, аспірантів та студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів.
  • Ескіз
    Публікація
    Товарна інноваційна політика
    (Університетська книга, 2007) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія Сергіївна
    У підручнику висвітлюються теоретичні і методичні засади маркетингу продуктових інновацій, методи ефективного застосування результатів наукових досліджень для створення конкурентоспроможних товарів, сучасні методи і прийоми генерування і відбору ідей, питання функціонально-економічного аналізу конструкцій і технологій виготовлення нових товарів, методи обґрунтування відповідності нових товарів ринковим вимогам. Містить велику кількість прикладів і фактичних матеріалів, що ілюструють теоретичні положення курсу.
  • Ескіз
    Публікація
    Основні проблеми маркетингу інновацій та підходи до їх розв`язання
    (Університетська книга, 2008) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія Сергіївна
    Виконано аналіз основних проблем маркетингу інновацій: на етапах інноваційного циклу; розробки складових комплексу маркетингу інновацій; управління маркетингом інновацій на підприємстві. Систематизовано наявні підходи до розв’язання визначених проблем, показано необхідність удосконалення більшості з них. Визначено комплекс першочергових задач маркетингу інновацій, які потребують нагального розв’язання, та вказано можливі шляхи їх вирішення.